Ko se je lani javnosti predstavila šesta generacija Volkswagnovega Golfa, so v Wolfburgu med vrsticami razkrili, da Golf VII prihaja v letu 2012.
Medtem ko smo za Šestico enotnega mnenja, da je zgolj dobro prenovljeni Golf pete generacije, bo Sedmica revolucionarno nova, saj jo pri Volkswagnu razvijajo že od leta 2007. Pred salonom IAA v Frankfurtu se je na spletu pojavil filmček o VW-jevem konceptu, v ozadju intervjuvanca pa je bil že oblikovni koncept novega Golfa.
Filmček so kmalu po predvajanju umaknili, a škoda je bila že storjena, ljudstvo pa lahko tudi s pomočjo naših ilustratorjev že tri leta pred predstavitvijo vidi, kakšen bo Golf VII. Kot smo od Wolfsburga navajeni, volkswagnovci ne bodo pripravili nobene oblikovne revolucije, čeprav bo novi Golf s širšimi, daljšimi in nižjimi merami odločno drugačen od Šeste generacije. Sprednja šipa bo bolj položna, zadek strmeje odrezan.
Bo pa še večja sprememba tehnična! Novi Golf bo zgrajen na osnovi nove prečne modularne gradnje (MQB), kar pomeni več notranjega in prtljažnega prostora zaradi kompaktnejše tehnike. Karoserija bo lažja, v njej bo več prostora za potnike (medosna razdalja bo ob podobnih drugih merah sokriva, da bodo potniki lahko bolje raztegnili svoje nožice) in prtljago (v tem delu ni aktualni Golf nič kaj poseben, a s 405 litri osnovnega prtljažnika bo Golf VII ujel konkurenco), njena boljša aerodinamika pa bo prispevala k manjši porabi energije.
Volkswagen ima z Golfom VII jasne cilje: zopet ponuditi največ avtomobila za njegovo ceno. Kupcem ponuditi optimalen avtomobil, kar zadeva prostor, udobje, varnost (precej bo izboljšano varovanje pešcev) in vozne lastnosti. Pod pločevino, katere obliko ponovno pripravlja šef de Silva, bo zelo zanimiva tehnika, ki bo segala od bencinskih in dizelskih motorjev široke izbire do srednjega (mild) in polnega hibrida.
Novi Golf bo tako vozil tudi na elektriko! Vstopni bencinski motor bo seveda novi 1.2 TSI s skoraj 90 'konji', nad njim pa bo že znana 105-'konjska' različica tega agregata. 1.4 TSI bo na voljo v dveh različnih zmogljivostih, s 122 in 160 'konji'. 2.0 TSI bo segal od 180, 220 do neverjetnih 300 'konjev', kolikor jih bo imela različica R20. Še sveži 1, 6-litrski TDI (90 in 105 'konjev' bosta vstopni del v svet dizlov, nad njim pa bodo tri različice 2.0 TDI-ja s 140, 170 in 220 'konji'.
Zadnji bo imel okoli 440 Nm navora. Pri menjalnikih, DSG bo na voljo v kar treh različicah, poleg njega pa še šeststopenjski ročni menjalnik, se obeta novost v robotiziranem primerku. O hibridnem in električnem Golfu VII je še prezgodaj ugibati. Brez dvoma sta na poti oba, vključno z različico 'Plug-in', katere baterije se lahko polnijo prek domače električne vtičnice.
A tehnika, posebej baterijska, bo do leta 2012 naredila še nekaj ogromnih korakov naprej. Novi Golf najprej prihaja kot kombilimuzina, leto kasneje, torej 2013, pa bodo sledili še Variant, Golf Plus in Touran. Novi Scirocco, ki bo seveda zgrajen na temeljih Golfa VII, prihaja v letu 2014, ko se bo pokazal tudi težko pričakovani Golf Cabrio z mehko pomično streho. Tistega leta bo prišel na trg tudi novi Tiguan. Prihodnost Eosa nove generacije je še vprašljiva, nova Jetta in Beetle (oba v letu 2011) pa bosta narejena na platformi aktualnega Golfa.
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del