Na Laponskem so ujeli prototipe popolnoma novega BMW-ja M5, ki bo, ko ga bodo prihodnje leto začeli prodajati – verjetno bo predstavljen jeseni v Parizu.
Glavnina predelav, ki bodo M5 ločile od drugih Petic, je bila na testiranjih še spretno zakrita, zlasti sprednji odbijač, kar pa nam ni preprečilo, da ne bi naredili svoje predstave.
BMW M5, rival Mercedes-Benza E63 AMG, bo imel na zadku štiri velike zaključke izpušnega sistema in znižano podvozje. Zavore so prav tako, kot dokazujejo tudi posnetki z navrtanimi koluti in njihovo polnostjo, zmogljivejše in namenjene dinamični vožnji.
Glavna sprememba bo pod motornim pokrovom, kjer v novem M5 ne bo več atmosferskega V10, ampak novi 4, 4-litrski prisilno polnjeni V8 z dvakratnim prisilnim polnjenjem in neposrednim vbrizgom. Motor je poznan iz X5 M in X6 M.
Njegova moč bo kljub zmanjšanju gibne prostornine okoli 570 'konjev', kar bo Bavarcu omogočalo pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro v približno 4, 5 sekunde. Največja hitrost bo, kot smo pri tovarniških BMW-jih navajeni, omejena na 250 kilometrov na uro.
Novi motor zagotavlja tudi manjšo porabo goriva in manjši izpust CO2.
Ilustracija: Bojan Perko