Opel je razkril več podatkov o svojem električnem avtomobilu Oplu Amperi-e, ki bo svetovno premiero doživel na avtomobilskem salonu v Parizu.
Najpomembnejša je novica o dosegu, ki v skladu z evropskim ciklusom NEDC znaša več kot 500 kilometrov, s čimer Ampera-e močno presega večino tekmecev. Po ciklusu WLTP je dosega za več kot 380 kilometrov. Baterijski sklop iz 288 litij-ionskih celic s skupno kapaciteto 60 kWh, ki so ga razvili v sodelovanju s podjetjem LG Chem, je plosko vgrajen pod potniško kabino, zato ne posega v prostor za pet potnikov z njihovo prtljago, ki jim je na voljo najsodobnejša info-zabavnostna tehnika IntelliLink s povezavo na Apple CarPLay in Android Auto ter sistemom Opel OnStar.
Nizka vgradnja baterij pomeni tudi nizko težišče in solidne vozne lastnosti avtomobila, ki mu 150-kilovatni elektromotor pomaga, da v 3,2 sekunde pospeši do 50 kilometrov na uro, od 80 do 120 kilometrov na uro pa pospešuje 4,5 sekunde. Največja hitrost je v prid večjemu dosegu elektronsko omejena na 150 kilometrov na uro.
Sistem omogoča tudi rekuperacijo električne energije med vožnjo. V običajnem načinu 'Drive' rekuperacija samodejno poteka takoj, ko voznik popusti pedal za plin, v načinu 'Low' se poveča učinek motorne zavore s tem pa tudi rekuperacija elektrike, največja pa je v načinu 'Regen on Demand', ko lahko voznik z obvolanskimi ročicami nadzoruje moč zaviranja z motorjem, s tem pa tudi intenzivnost rekuperacije. V zadnjih dveh načinih motorna zavora tornim zavoram dejansko odvzame skoraj vse delo in vozniku omogoči, da v gostem prometu hitrost ureja le s pedalom za plin.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj