Opel bo s konceptom pokazal, kakšna je smer njegove športne znamke GSE.
Opel je razkril drzno vizijo prihodnosti Corse – električni koncept Corsa GSE Vision Gran Turismo, ki bo svojo premiero doživel prihodnji mesec na avtomobilskem salonu IAA v Münchnu. Poleg tega bo virtualna različica avtomobila na voljo tudi v igri Gran Turismo 7, kjer bodo lahko igralci sami preizkusili, kaj pomeni električna Corsa s skorajda absurdnimi zmogljivostmi.
Koncept je dolg 4.190 milimetrov in temelji na novi platformi STLA Small, ki je razvita izključno za električna vozila, a lahko sprejme tudi motorje z notranjim zgorevanjem. Gre za osnovo, na kateri bo temeljila prihodnja generacija majhnih in celo nekaterih kompaktnih vozil koncerna Stellantis, med drugim naslednja Corsa, Peugeot 208 in Lancia Ypsilon. Opel bo vozila na tej platformi proizvajal v tovarni Zaragoza v Španiji.
Baterija z zmogljivostjo 82 kilovatnih ur predstavlja velik korak naprej v primerjavi z največ 51 kWh v trenutni električni Corsi, doseg pa naj bi presegel 500 kilometrov. A še bolj kot doseg so pri tem konceptu v ospredju zmogljivosti. Opel govori o dveh elektromotorjih s skupno močjo 588 kilovatov (800 KM) in kar 800 njutonmetrih navora. To naj bi zadoščalo za pospešek od 0 do 100 km/h v pičlih dveh sekundah in najvišjo hitrost 320 km/h – številke, ki sodijo bolj v svet superšportnikov kot pa majhnih mestnih avtomobilov.
Na zunaj koncept razkriva oblikovne poteze, ki bodo verjetno zaznamovale novo generacijo Corse. Najbolj izstopajo ožja maska »Vizor« z osvetljenim logotipom, močno razširjena karoserija in izrazit zadnji difuzor, ki namigujejo na dirkaško naravnanost avtomobila. Barvna kombinacija rumene, bele in črne pa se poklanja modelu Manta GSe ElektroMOD iz leta 2021.
Notranjost prav tako stavi na prihodnost – osvetljene tkanine na armaturni plošči in vratih opozarjajo voznika na nevarnosti, na primer, kadar se v mrtvem kotu pojavi drugo vozilo. Sistem aktivne aerodinamike, stalni štirikolesni pogon ter masiven sprednji spojler so zasnovani tako, da bi avto na dirkališču ponudil maksimalen oprijem.
Corsa GSE Vision Gran Turismo tako ni zgolj oblikovalska vaja, temveč kaže, kako Opel vidi prihodnost svoje športne podznamke GSE, ki je bila letos oživljena z modelom Mokka GSE (206 kilovatov oziroma 280 KM). Čeprav je serijska Corsa daleč od tega, kar prikazuje koncept, pa je jasno, da želi Opel kupcem električnih vozil ponuditi tudi športno navdahnjene različice in obuditi spomin na čase, ko so majhni "hot hatchi" ponujali največ zabave za volanom.