Seznam tistih, ki odlašajo s popolno elektrifikacijo svoje flote in spreminjajo načrte je vse daljši.
Nemški proizvajalec Opel spreminja svojo strategijo elektrifikacije. Namesto da bi, kot je bilo sprva načrtovano, že od leta 2028 prodajal zgolj električna vozila, bo v Evropi še naprej ponujal tudi modele z motorji z notranjim zgorevanjem.
Podjetje, ki ima sedež v Rüsselsheimu in od leta 2021 deluje v okviru koncerna Stellantis, je pojasnilo, da je odločitev posledica povpraševanja strank. Opel bo tako nadaljeval s t. i. strategijo večenergijskih vozil, kar pomeni, da bo vsak model na voljo kot električni avto, priključni hibrid, blagi hibrid ali klasičen motor na notranje zgorevanje.
"To ni nujno omejeno na leto 2028, če bodo zahteve kupcev drugačne," so poudarili pri Oplu.
Sprva je izvršni direktor Florian Huettl kot ciljno leto opustitve motorjev na notranje zgorevanje napovedal 2028, a se je poslovna realnost spremenila. Dobičkonosnost podjetja je v zadnjih letih padla, poleg tega pa so bili načrti za veliko tovarno baterijskih celic v Kaiserslauternu začasno ustavljeni.
Kljub spremembi smeri v Oplu poudarjajo, da bodo še naprej vlagali v razvoj električnih pogonskih sistemov. Opozarjajo tudi, da so bili prvi nemški proizvajalec s popolnoma elektrificirano paleto modelov in da so pripravljeni na prihodnost, kjer bo električna mobilnost igrala ključno vlogo.
Novo na Metroplay: Podkast o vinu: Iz trte izlito I Katja Šuklje Antalick: "Vinogradništvo in vinarstvo je strast, ki jo je treba deliti"