Opel in prihodnost

27. 6. 2014
Deli
Opel in prihodnost (foto: Saša Kapetanovič)
Saša Kapetanovič

Opel je predstavil posodobljeno in prilagojeno strategijo DRIVE!2022, v kateri si je zadal kar nekaj strateških ciljev.

Do leta 2022 želijo s sestrsko blagovno znamko Vauxhall doseči osemodstotni tržni delež v Evropi in biti ob tem osredotočeni tudi na rast dobičkonosnosti. Višino ciljnega dobička iz poslovanja (dobiček pred upoštevanjem obresti in davkov EBIT) so postavili na pet odstotkov, družba pa sočasno načrtuje tudi nadaljnje povečanje ravni kakovosti izdelkov ter zadovoljstva kupcev in zaposlenih. Ob tem pa seveda nadaljujejo ofenzivo z novimi modeli in motorji.

Po načrtih bo družba od leta 2014 do 2018 na trg poslala kar 27 novih modelov in 17 novih motorjev.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja