Opel bo na avtomobilskem salonu v Frankfurtu javnosti predstavil novo Insgnio GSi, za katero pravijo, da bo 'pravi avtomobil za sladokusce'.
Naslednica Insginie OPC bo pod motornim pokrovom namesto 2,8-litrskega motorja V8 Turbo imela 2-litrski turbobencinski štirivaljnik, ki razvije največjo moč 260 'konjev' in navor 400 njutonmetrov. Na voljo bo tudi turbodizelski motor, o katerem pa niso povedali nič bolj natančnega.
Za 160 kilogramov lažja od predhodnice
Bencinski motor bo svojo moč na podlago prenašal s pomočjo osemstopenjskega samodejnega menjalnika z več nastavitvami štirikolesnega pogona z vektorskim nadzorom, ki deluje s pomočjo dveh sklopk, ki na zadnji premi nadomeščata diferencial. Pri voznih lastnostih pomembno vlogo igrajo tudi Michelinove gume, Brembove zavore in za 10 milimetrov znižano mehatronsko podvozje FlexRide, ki so ga fino nastavljali na severni pentlji dirkališča Nürburgring. Pri Oplu so se pohvalili, da je nova Insignia GSi kljub manjši moči motorja dirkališče prevozila hitreje od predhodnice Insignie OPC 2.8 V6 Turbo, od katere je tudi za 160 kilogramov lažja.
Kratka zgodovina kratice GSi
Insignia GSi sicer nadaljuje 33-letno izročilo Oplovih športnih modelov z oznako GSi, ki sta jo leta 1984 začela Manta in Kadett GSi s 115-'konjskim' bencinskim štirivaljnikom. Leta 1988 jima je sledil 150-'konjski' Kadett 2.0 GSi 16V, enak motor pa je imela tudi prva Astra GSi, ki so ji leta 1993 namenili tudi šibkejši 125-'konjski' 1,8-litrski štirivaljnik. Omeniti velja tudi Corso, ki je oznako GSi lahko nosila med letoma 1988 in 2012.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji