Opel se bo v drugi četrtini 2016 prostovoljno podredil strožjim merilom pri objavljanju podatkov o porabi goriva in izpustih škodljivih plinov, ki bodo bolj ustrezala dejanskemu stanju v redni uporabi.
Ob uradnih podatkih o porabi goriva in izpustu ogljikovega dioksida bo namreč začel navajati tudi podatke, pridobljene po novem strožjem standardu WLTP, ki bo v okviru tako imenovane zakonodaje RDE (Real Drive Emissions) začel veljati leta 2017.
Evropska unija bo v okviru zakonodaje RDE sedanji postopek ugotavljanja porabe vozil NEDC (New European Driving Cycle) nadomestila s postopkom WLTP (Worldwide Harmonized Light Duty Vehicles test Procedure - svetovna harmonizirana testna procedura za lahka vozila), ki ga bodo tudi izvedli v laboratoriju, a po veliko strožjem scenariju, ki bo bolj upošteval uporabo avtomobila v realnem prometu.
Novo na Metroplay: “Slovenci plačujemo previsok davek za svojo trdoživost.” | Aljoša Bagola