Opel se bo podredil strožjim merilom

Opel se bo v drugi četrtini 2016 prostovoljno podredil strožjim merilom pri objavljanju podatkov o porabi goriva in izpustih škodljivih plinov, ki bodo bolj ustrezala dejanskemu stanju v redni uporabi.

Opel se bo podredil strožjim merilom (foto: GM) GM
30. 12. 2015

Ob uradnih podatkih o porabi goriva in izpustu ogljikovega dioksida bo namreč začel navajati tudi podatke, pridobljene po novem strožjem standardu WLTP, ki bo v okviru tako imenovane zakonodaje RDE (Real Drive Emissions) začel veljati leta 2017.

Evropska unija bo v okviru zakonodaje RDE sedanji postopek ugotavljanja porabe vozil NEDC (New European Driving Cycle) nadomestila s postopkom WLTP (Worldwide Harmonized Light Duty Vehicles test Procedure - svetovna harmonizirana testna procedura za lahka vozila), ki ga bodo tudi izvedli v laboratoriju, a po veliko strožjem scenariju, ki bo bolj upošteval uporabo avtomobila v realnem prometu.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri