Opel uspešno tudi pri nas

Pri Oplu so lahko z letom 2104 zadovoljni, saj so uspeli povečati svojo prodajo.

14. 1. 2015

Oplov tržni delež se je lani povečal v več kot 12 evropskih državah, med njimi tudi v Sloveniji. Registrirano je bilo namreč 4,201 vozilo (6,90%), kar je 585 vozil (osebnih in lahkih gospodarskih) več kot v letu 2013 (3,616 vozil / 6,21%) oziroma 16 odstotkov več. Na slovenskem trgu osebnih vozil Opel s 3,857 registriranimi vozili dosega celo 7,23-odstotni delež, kar je precej nad evropskim povprečjem.

Opel je lani v Evropi kupcem dobavil okrog 1.076.000 vozil. Obseg prodaje se je torej povečal za 35.000 vozil, oziroma za tri odstotke. Tako je Opel odločno presegel rast prodaje na evropskem trgu, saj se je lani obseg prodaje avtomobilov v Evropi povečal za dva odstotka. Posledično se je že drugo leto zapored povečal tudi tržni delež Opla. Za 0,1 odstotka je zrasel na 5,74 odstotka. Opel je tako zabeležil najboljši tržni delež v Evropi po letu 2011.