Živalski vrt bo v sklopu akcije prejel že četrto Oplovo vozilo - Opel Combo.
To poletje bo ZOO Ljubljana gostil prav posebne »živali« – ne gre za nove prebivalce akvarijev, temveč za igrive podrobnosti, skrite v avtomobilih znamke Opel. V sodelovanju z Opel Slovenija se med 4. julijem in 31. avgustom 2025 začenja poletna družinska dogodivščina z naslovom »Morski psi prihajajo v ZOO«.
Morski psi – ne v vodi, temveč v avtomobilih
Čeprav ZOO Ljubljana ne premore pravega morskega psa, se ti že dve desetletji skrivajo v notranjosti Oplovih vozilkot zabavni detajli, ki odražajo domiselnost njihovih oblikovalcev. Gre za simbol igrivosti, ki bo to poletje povezan z iskalno pustolovščino po živalskem vrtu.
Obiskovalci se bodo lahko podali na lov za osmimi skritimi morskimi psi, ki so razporejeni po celotnem ZOO-ju. Ob koncih tedna bodo pri vozilih Opel prisotne hostese, ki bodo malim in velikim radovednežem namignile, kje v kabinah ti skrivnostni morski prebivalci »plavajo«.
Kampanja s sporočilom – in novim vozilom za ZOO
Poletna aktivacija predstavlja tudi nadaljevanje dolgoletnega sodelovanja med Opel Slovenija, ZOO Ljubljana in Zavetiščem Ljubljana. V sklopu partnerstva bo ZOO Ljubljana v teh dneh prejel že četrto Oplovo vozilo, tokrat novi Opel Combo, ki bo pomagal pri vsakodnevnih logističnih nalogah – od prevoza hrane in opreme do varnega transporta živali.
»Z ZOO Ljubljana nas ne povezuje le mobilnost – povezuje nas poslanstvo,« je poudarila Špela Ramovš, vodja marketinga pri Oplu Slovenija. Vsako novo vozilo je še ena varna pot za zavržene ali najdene živali, za katere skupaj skrbijo v zavetišču in živalskem vrtu.
Od igračk do resnega sporočila
Skriti morski psi v Oplovih avtomobilih niso le zabavna zanimivost, ampak nosijo globlje sporočilo – da je mogoče s preprostimi dejanji in pozornostjo do detajlov narediti nekaj dobrega. Opel Slovenija je že leta 2015 kot prva avtomobilska znamka v Sloveniji uradno povabila pse v svoje prodajne salone (#PsomPrijazni), iz česar je izšla močna vez z Zavetiščem Ljubljana.
Borut Gazvoda, direktor Opla v Sloveniji, je poudaril: »Naš cilj je obiskovalcem približati našo zgodbo na srčen način – in hkrati opozoriti na pomembnost odgovornega ravnanja z živalmi, kamor spada tudi njihov varen prevoz.«
Več kot avtomobili: družbena odgovornost v praksi
Opel svojo vlogo že dolgo razume širše – kot znamko z značajem, ki združuje igrivost, skrbnost in odgovornost. Kampanja »Morski psi prihajajo v ZOO« tako ni le poletna aktivacija, temveč simbolno sporočilo, da avtomobili lahko ponesejo več kot le potnike – lahko nosijo tudi vrednote.