Oplovih sedem v 2017

Pri Oplu se držijo načrta, po katerem bodo med letoma 2016 in 2020 na trg poslali kar 29 novih modelov. Samo v prihodnjem letu jih bo na ceste zapeljalo sedem.

22. 11. 2016

Pri Oplu pravijo, da se vse od leta 1899, odkar izdelujejo avtomobile, še ni zgodilo, da bi v samo enem koledarskem letu predstavili toliko novosti, kot jih bodo prihodnje leto, ko jih bo na ceste zapeljalo kar sedem. Ob tem je Oplov direktor Karl-Thomas Neumann povedal, da bo Opel v naslednjih 12 mesecih postal povsem drugačna znamka. Seveda je imel v mislih Ampero-e pa povsem prenovljeno Insignio in dva povsem nova predstavnika, križanca segmentov B in C.

Opel Ampera-e

Prihodnje leto bo Opel trg električnih avtomobilov obogatil z novo Ampero-e. Na nedavnem pariškem avtomobilskem salonu so jo prvič predstavili javnosti, zdaj pa smo že lahko sedli vanjo, a žal kot sopotnik. Pri Oplu pravijo, da je avtomobil še v razvojni fazi, a kaj kmalu bo povsem nared tudi za preizkusne vožnje. Vseeno lahko človek na sopotniškem ali pa na zadnji klopi ugotovi, da je Ampera-e prostoren družinski avtomobil, ki po zaslugi elektromotorja in predvsem takojšnega navora ponuja zmogljivosti športnega avtomobila. Hkrati pri Oplu obljubljajo, da bo mogoče z Ampero-e in polnimi baterijami prevoziti več kot 500 kilometrov, kar seveda zadovolji dnevne potrebe po vožnji večine voznikov. To hkrati pomeni, da avtomobila ne bo treba vsakodnevno polniti, s tem pa bo Ampera-e za marsikoga veliko bolj uporaben avtomobil kot dosedanji električni avtomobili, ki ponujajo precej manjše dosege.

Nova Opel Insignia

Prihodnje leto bo na ceste zapeljala tudi povsem nova Insignia, katere petvratna različica se bo ponašala z imenom Grand Sport. Tudi slednja je praktično že narejena, a za dokončno razkritje zunanje podobe bo treba počakati do ženevskega avtomobilskega salona prihodnje leto. Tudi zato, ker so inspiracijo iskali v študiji Monza, bo podoba precej bolj športna, pri čemer izstopajo dolg prednji del, kupejevska strešna linija in zelo všečen zadek. A brez skrbi, Insignia bo še naprej družinsko (in poslovno) prijazna, saj pet vrat poskrbi za enostavno vstopanje v kabino, zadnja (peta vrata) pa za lahkoten dostop do prtljažnika. V primerjavi s predhodnico je 55 milimetrov daljša, posledično je 92 milimetrov daljša medosna razdalja. Zgolj malenkostno (7 mm) je širša, a 29 milimetrov nižja, s čimer je zagotovljena športna podoba.

Čeprav zakrito, smo novo Insignio že zapeljali. Navduši nižji položaj voznikovega sedeža (- 30 mm), več prostora je tudi na zadnji klopi. Čeprav je avto nižji, je več prostora tudi za glave potnikov zadaj (+ 8 mm), in ne zgolj za kolena (+ 25 mm). Čeprav večja, je od predhodnika nova Insignia lažja za kar 175 kilogramov. To se seveda med vožnjo opazi, saj je lega boljša in avto bolj vodljiv. Pri tem ne gredo vse zasluge zgolj lažji karoseriji, ampak tudi novim in lažjim motorjem. Zanimiv je 1,5-litrski turbobencinski motor, ki s 165 'konji' poskrbi za lahkotno in dinamično vožnjo, poskrbljeno pa bo tudi za dinamične voznike – 2-litrski turbobencinski motor se bo ponašal z 250 'konji'.

Tako kot doslej bosta ob limuzinski Insignii na voljo tudi karavanska različica, imenovana Sports Tourer, in terensko navdahnjena Insignia Country Tourer. Prva se postavlja s precej več prostora, druga pa se zaradi boljše zaščite podvozja in karoserije, štirikolesnega pogona in malce višje oddaljenosti od tal ne boji neutrjenih poti.

Novi Oplov križanec bo Crossland X

Zdaj je že jasno, da bo Oplovemu križancu Mokki (za katerega se je do zdaj odločilo že več kot 600.000 kupcev) družbo od prihodnjega leta delal tudi povsem nov avtomobil, ki so ga poimenovali Crossland X. Je plod sodelovanja Opla in francoskega koncerna PSA, pri čemer pa se bo postavljal z dovolj svojstveno obliko, da bodo podobnosti komaj zaznavne. V prvi vrsti gre za delitev platforme, sami zunanji podobi pa se precej razlikujeta. Čeprav ime še ni znano, je pa že jasno, da bo družbo Crosslandu X že prihodnje leto delal še en križanec, ki bo malce večji (segment C) in se bo na Oplovi lestvici avtomobilov uvrstil med Astro in Zafiro. Sicer pa o novincu obširneje pišemo na prednjih straneh tokratnega Avto magazina.

Opel Vivaro

Malce zapostavljen se zdi predstavnik med lahkimi tovornimi vozili, Vivaro. Vseeno, prihodnje leto ga bo doletela prenova, z njim pa bo Opel zaokrožil sedem novih modelov v prihodnjem letu.

Besedilo Sebastjan Plevnjak Foto Sebastjan Plevnjak, tovarna

Značke: opel

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri