Pri BMW-ju so pljunili v roke in predelali BMW serije 6 - tako kupejevsko kot kabrioletsko različico, seveda pa ne smemo pozabiti niti na Gran Coupeja.
Razen rahlih sprememb pri zunanjosti in notranjosti so vsem trem omenjenim različicam namenili tudi najnovejšo opremo, sploh tisto iz nabora asistenčnih sistemov.
Odslej imajo vse različice žaromete v LED-tehnologiji in masko v tipični obliki dveh ledvičk, ki pa vsebuje eno spremembo: vsaka stran ima namesto deset zgolj devet navpičnih oblikovnih elementov. Če mislite, da je to zgolj zaradi estetike, se krepko motite. S to spremembo se motorji lažke hladijo, predvsem pa lažje dihajo in poskrbijo za 313 'konjev' (640d), 320 'konjev' (640i), 450 'konjev' (650i) in zavidljivih 560 'konjev' (M6). Vsi imajo največjo hitrost elektronsko omejeno na 250 km/h, lahko pa si predstavljate, da vsi oddajajo zelo všečen (športni) zvok iz izpušnega sistema.
Poleg skromnih zunanjih sprememb boste osveženi BMW serije 6 prepoznali še po novih materialih v notranjosti (tudi ali predvsem na sredinski konzoli) in novi osvetlitvi, seveda pa ne smemo pozabiti na elektronska pomagala in infozabavni sistem. BMW ConnectedDrive je serijski v vsaki šestici, priporočamo pa še Dynamic Damper Control (nastavljivo podvozje), Active Steering (lažje obračanje), prijicirni zaslon, aktivni tempomat, sistem za pomoč pri vožnji po voznem pasu, opozorilnik pred naletom in samodejno zaviranje v sili itd.
Novince naj bi predstavili na prihajajočem avtomobilskem salonu v Detroitu, na ceste pa naj bi zapeljali spomladi 2015.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj