Hyundaijev največji SUV ta hip, sedemsedežni Grand Santa Fe, je slaba tri leta po prihodu na naš trg doživel pomladitev.
Zunanje spremembe (predvsem pri lučeh, odbijaču, maski in na bokih) so tokrat manj pomembne od bolj tehničnih novosti. Edini motor, ki je na voljo, 200-'konjski' 2,2-liteski turbodizel, je sedaj malo varčnejši in okolju prijaznejši, šeststopenjski samodejni menjalnik pa je ostal enak.
V notranjosti izstopa nov infozabavni sistem, ki je na armaturno ploščo Grand Santa Feja prinesle večji zaslon z lepšo grafiko, boljšo navigacijo in vsemi sodobnimi možnostmi povezovanja s pametnimi mobilniki. Še bolj pomembni so novi elektronski asistenčni sistemi, ki jih je dobil Hyundai Grand Santa Fe: aktivni tempomat, sistem za preprečevanje naleta s prepoznavanjem pešcev in samodejnim zaviranjem v sili, nadzor mrtvih kotov, pomočnik za vzvratno odparkiranje, pametni parkirni sistem ter sistem za opozarjanje na nenameraveno zapustitev voznega pasu. Tu je še 360-stopinjska kamera in biksenonski žaromete.
Predvsem zaradi bogatejše opreme je prenovljeni Grand Santa Fe nekoliko dražji od predhodnika, saj se njegova cena začne pri dobrih 48 tisočakih, je pa odslej na voljo v dveh paketih opreme, Limited in Impression. Od predstavitve leta 2014 je na slovenske ceste zapeljalo skoraj 60 Grand Santa Fejev, pri uvozniku pa načrtujejo, da se bo ta številka v letu 2017 in naslednjih letih povečevala za 20 do 30 vozil letno, kar je glede na to, da je Grand Santa Fe doslej pomenil le okoli 15 odstotkov prodaje Santa Feja, ambiciozna, a ne nedosegljiva številka.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del