Potem ko je pred dobrima dvema letoma prišel na naš trg ter bil pri prodaji precej uspešen, so ga pred kratkim prenovili in je v Sloveniji takšen že na prodaj.
Poleg značilnega sprednjega dela je zdaj na njem nekaj več kroma, novi so pragova, zunanji ogledali in platišča, novi sta tudi dve barvi karoserije in nekaj notranje plastike je za več čutne kakovosti zamenjalo umetno usnje.
Sprememb je še nekaj, večinoma drobnih, a nezanemarljivih, med drugim je zdaj na voljo biksenonska tehnika s sledljivimi žarometi. Prav tako je nov dvolitrski bencinski motor, ki bo na voljo tudi z le dvokolesnim pogonom, kar je poleg dvosklopčnega menjalnika TC-SST (le ob motorju 2.2 DI-D) edina večja tehnična novost.
Vsi motorji so za v povprečju 4, 5 odstotka čistejši (manjši izpust CO2) in tako prenovljeni Mitsubishi Outlander naj bi v prihodnjem letu našel do 140 slovenskih kupcev. Zaradi izboljšane opreme se je podražil za 300 evrov, najcenejša pa je zdaj nova, dvokolesno gnana različica 2.0 MIVEC 2WD Invite, ki stane 24.490 evrov. Najdražji je 2.2 DI-D TC-SST 4WD Instyle: 40.290 evrov.
Zelo težko leto za Mitsubishi (tudi v Sloveniji) bo poskušal junija 2010 popraviti še bolj cestni model, ki bo izhajal iz koncepta cX (Frankfurt 2007), ki bo po zasnovi bolj podoben Qashqaiu in ki bo na voljo tudi z novim, 1, 8-litrskim Mitsubishijevim turbodizlom. (VK)
Foto: VK