V 70. letu starosti je v prometni nesreči umrl nekdanji šef Toyote Motorsporta Ove Andersson. Bil je voznik Volva P444 na južnoafriški dirki starodobnikov Milligan Vintage Trial.
Volvo, v katerem je na vozniškem sedežu sedel Ove, je čelno trčil v nasproti vozeči taksi. Andersson je umrl na kraju nesreče, sovoznik (in lastnik avtomobila, sicer pa znan ljubitelj starih dirkalnikov in eden pomembnejših mož južnoafriškega dirkanja) Tubby Bennett pa je bil lažje poškodovan.
Ove je bil eden izmed ključnih ljudi pri ustvarjanju Toyote Team Europe. Pred tem je bil eden boljših voznikov relija, saj je še pred uvedbo SP v reliju dobil relije Monte Carlo, Acropolis in San Remo, leta 1975 pa za volanom Peugeota 504 tudi reli Safari za svetovno prvenstvo. Za volanom Toyotine Celice si je v sedemdesetih pridirkal še lepo število izletov na stopničke za najboljše. Z dirkaškega se je presedel tudi na direktorski sedež najprej podjetja Andersson Motorsport, ki se je po tesnem sodelovanju s Toyotinim reli moštvom TTE s tem leta 1975 tudi združilo in legendarni Toyota Team Europe je takrat zaživel zares, Celica (in kasneje Corolla) pa je postale eden najslavnejših reli dirkalnikov tistega časa. Andersson je na čelu TTE (sedaj Toyota Motorsport) preživel tri desetletja. Pod njegovim vodstvom so Toyotini dirkalniki zmagovali na relijih za svetovno prvenstvo, dirkali v Le Mansu in zapeljali v formulo ena. Do leta 2003 je bil Ove Andersson tudi vodja Toyotine ekipe v F1.
Pri Avto magazinu obžalujemo nesrečo motošportnega velikana in izrekamo družini iskreno sožalje.