Roadster z monokokom iz ogljikovih vlaken in titana tehta komaj 1.280 kilogramov, kar je 80 kilogramov manj od kupeja.
Zgodba ni od včeraj
Pagani je Huayro Roadster začel razvijati že leta 2010, še preden je leta 2012 predstavil Huayro, pri tem pa so , kot pravijo, izhajali iz preproste zamisli Huayre z odstranljivo streho in konvencionalnimi vrati, ki so jih leta 2003 razvili za Zondo Roadster. Leta 2013 so prvotni projekt opustili in ga zasnovali popolnoma na novo.
Huayra Roadster – razen seveda Huayri Coupé - oblikovno sledi Zondi Cinque Roadster, kot so poudarili pri Paganiju pa je na njem v nasprotju z drugimi roadsterji mogoče videti vse tehnične podrobnosti. To velja predvsem za pokrov motorja, ki kot vitrina služi za razstavo motorja, biturbo dvanajstvaljnika Mercedes-AMG M158, ki so ga v Stuttgartu razvili prav za Pagani.
Dvanajstvalna umetnina iz Stuttgarta
Iz dvanajstih valjev z medsebojnim kotom 60 stopinj in delovno prostornino 5,980 litra izvleče moč 764 'konj', ki se razživijo pri 6.200 vrtljajih na minuto, navor 1.000 njutonmetrov pa je na voljo že pri 2.400 vrtljajih na minuto. Da se vsa moč preko zadnjega pogona učinkovito prenese na cesto, skrbijo sedemstopenjski menjalnik AMT z elektronskim diferencialom, izpopolnjeno športno podvozje, namensko razvite Pirellijeve gume PZero Corsa dimenzije 20 palcev spredaj in 21 zadaj, natančni ESP in izpiljena aerodinamika.
Omenimo še streho. Možnosti sta dve, trdna karbonska z osrednjim steklenim elementom in lahka iz kombinacije platna in ogljikovih vlaken, ki jo je mogoče ročno odstraniti in shraniti v njej namenjen prostor.