Pagani Zonda Revolucion za 2,2 milijona evrov!

No ja - 2,2 milijona brez davkov in dajatev, kar bi pri nas pomenilo tam okoli 3,6 milijona evrov. In menda je to res zadnja različica Zonde.

6. 6. 2013

To so namreč uradno nehali delati leta 2011, pa potem leni naredili tri posebne različice (760RS, 760RH in 764 Passione), letos pa so zbirki dodali še eno.

Zondo Revolucion, seveda je nastala na osnovi Zonde R, so predstavili na devetem srečanju lastnikov Paganijev, imenovanem Vanishing Point 2013.

Seveda ima tudi Revolucion monokok iz karbona in titana in kljub temu, da ima kar šestlitrski V12 (Mercedesov, seveda, podoben, kot je v CLK GTR), avto tehta vsega 1.070 kilogramov (kot Zonda R).

Motor sedaj zmore okroglih 800 'konjev' (torej 748 na tono mase) in 730 njutnmetrov največjega navora. Šeststopenjski sekvenčni menjalnik (iz magnezija) menja prestave v le 20 milisekundah, stabilnostna elektronika ima 12 nastavitev, avto pa je dobil še sistem DRS, kot ga poznamo iz Formule 1 in DTM. Voznik ga lahko nadzira ročno (a le pri bočnih pospeških pod 0,8G in nad 100 kilometri na uro), delovanje sistema pa je lahko tudi povsem samodejno.

Brembovi zavorni diski so kompozitni, tokrat izdelani v tehnologiji CCM-R. Ta je mešanica med popolnoma karbonskimi diski iz formule 1 in kompozitnimi (karbonsko-keramičnimi) CCM (cestnimi) diski, ki smo jih vajeni iz visokozmogljivih superšportnih cestnih avtomobilov. So dvainpolkrat čvrstejši od CCM diskov in kar štirikrat bolj toplotno odporni.