BMW z novo inovacijo napoveduje konec dolgotrajnega polnjenja električnih avtomobilov.
Bavarski proizvajalec avtomobilov je patentiral nov hibridni sistem, ki združuje superkondenzator s tradicionalno baterijo. To naj bi omogočalo napolnjenost baterije priključnega hibrida v le eni minuti.
Superkondenzator se od baterije razlikuje v več pogledih in ga je mogoče izjemno hitro napolniti in izprazniti, ko je to potrebno. Prav tako lahko zagotovi zelo visoko izhodno moč v kratkem času. Tehnologija se sicer že uporablja v avtomobilski industriji, uporablja jo na primer Lamborghini Sian FKP, manjše superkondenzatorje najdemo tudi v nekaterih električnih avtomobilih, vendar pa je BMW s svojo patentirano kombinacijo naredil še korak dlje.
Sistem je zasnovan tudi za pridobivanje energije, kar se doseže z regenerativnim zaviranjem, kjer se kinetična energija pretvori v električno energijo. Tehnologijo naj bi bilo mogoče prilagoditi tudi drugim vrstam vozil, posebej veliko prednosti bi prinesla morebitna uporabo pri avtobusih in vlakih.
A inovacija za zdaj ostaja šele patent in ni še znano, ali bo kdaj dosegla serijsko proizvodnjo. Če bo, bo to močno spremenilo pravila igre.