Peugeot je pripravil novi dirkalnik za vztrajnostni reli Dakar, ki prejšnjega 2008 DKR presega v prav vsem.
Kot pravijo pri Peugeotu so si vse odkar je dirkalnik 2008 DKR zapeljal čez ciljno črto zadnjega relija Dakar v študijsko-razvojnem oddelku prizadevali, da bi mu na podlagi izkušenj z relija razvili dostojnega naslednika in ostali zvesti tudi dvokolesnemu pogonu.
Peugeotu 2008 DKR16 so namenili širše koloteke in večjo medosno razdaljo ter dodatno skrajšali previsa nad kolesi, kar mu vsekakor pomaga pri učinkovitejšem premagovanju ovir, s katerimi se dirkači soočajo na dirki. Izboljšali so tudi aerodinamiko karoserije iz ogljikovih vlaken. Aerodinamični popravki so avtomobilu poleg tega dali še bolj agresiven videz. Občutne predelave so namenili tudi podvozju z izboljšanimi vzmetmi, nova pa so tudi enodelna platišča iz magnezija, na katerih so Michelinove terenske gume.
Pod motornim pokrovom deluje 3-litrski biturbo dizelski motor V6, ki so mu kljub omejevalniku pretoka zraka zagotovili več moči. 350 "konjskih moči" in 800 njutonmetrov razvija na velikem območju vrtljajev in s pomočjo 6-stopenjskega sekvenčnega menjalnika omogoča suvereno vožnjo na vseh etapah dirke.
Pri razvoju dirkalnika so kot testni vozniki v Maroku sodelovali tudi vozniki ekipe Peugeot Total Stéphane Peterhansel, Carlos Sainz in Cyril Despres, nekateri deli novega dirkalnika pa so uspešen preskus prestali tudi v dirkalnikih, ki sta zmagala na kitajskem reliju Silk Road.