Peugeot 208 GTi 30th: vendarle pravi 208 GTi

26. 9. 2014
Deli

Na pariškem avtomobilskem salonu bo Peugeotov žepni športnik dobil novo različico - takšno, kot bi 208 GTi moral biti že od začetka!

208 GTi nadaljuje prodajno uspešno tradicijo predhodnikov, saj so jih izdelali že krepko več kot 10 tisoč, nova različica (čisto premierno so jo sicer pokazali poleti na Festivalu hitrosti v Goodwoodu) pa je pravi športnik, ki se bo vendarle lahko kosal z 'ostrejšimi' konkurenti. Na novo obdelani 1.6-litrski turbobencinski THP sedaj zmore 208 'konjev' in 300 Nm največjega navora. 6-stopenjski ročni menjalnik ostaja, avto pa je (po vzoru RCZ R) dobil še diferencial z zaporo Torsen in bolj športno podvozje.

Tako kot pri RCZ R so tudi tu imeli prste zraven inženirji iz oddelka Peugeot Sport. Ti so mu dodali za 10 mm znižano podvozje, 22 mm širši sprednji in 16 mm širši zadnji kolotek ter črna 18-palčna platišča z 205 milimetrov širokimi gumami Michelin Pilot Super Sport. Pod njimi so rdeče zavorne čeljusti Peugeot Sport, zadaj je dvojna izpušna cev, seveda pa niso pozabili ne na aerodinamične karoserijske dodatke ne na posebne materiali in oblike v notranjosti (vključno s športnimi sedeži, delno oblečenimi v alkantaro).

Do 100 kilometrov na uro GTi 30th pospeši v okroglih šestih in pol sekundah, kljub temu pa so normna poraba in izpusti prijazno nizki: če 5,4 litra in 125g CO2 v mešanem ciklu. Kdaj bo v salonih? Novembra letos.