Peugeot je razkril vse podrobnosti nove različice enega njihovih najbolje prodajanih modelov.
Peugeot 3008 je bil na neki način paradni konj francoske znamke. Izjemno priljubljen družinski avto je v sedmih letih našel več kot 1,3 milijona kupcev v več kot 130 državah po vsem svetu. Glede na to, da se je Peugeot zavezal, da bo imel do leta 2025 v svoji ponudbi "popolno električno zasedbo" in da bodo leta 2030 prodajali le še električne avtomobile, je novi E-3008 prvi korak na poti k omenjenima ciljema. Kljub temu pa bo 3008, sicer odvisno od trga, na voljo tudi s hibridnimi pogoni, so zelo na kratko in brez podrobnosti še zapisali pri Peugeotu.
Novi Peugeot E-3008 bo sicer na voljo s tremi različicami električnega pogona. Dvokolesno gnana osnovna pogonska različica bo imela predviden domet 525 kilometrov ter moč motorja 157 kilovatov (210 "konjev"). Najmočnejši E-3008 bosta ob enakem dosegu poganjala dva motorja s skupno močjo 240 kilovatov (320 KM), obe omenjeni pogonski različici pa bo napajala baterija z zmogljivostjo 73 kilovatnih ur. Večja baterija (98 kilovatnih ur) bo priklopljena na t. i. "long range" (dolgi doseg) izvedenko, ki jo bo gnal en elektromotor s 170 kilovati moči (230 KM). Tak E-3008 bo z enim polnjenjem zmožen prevoziti 700 kilometrov. Avto je opremljen tudi s toplotno črpalko.
Na voljo bo tudi hitro, 160-kilovatno polnjenje, ki bo omogočalo napolnitev baterije od 20 do 80 odstotkov v pol ure, pri različici z dolgim dosegom pa še hitreje. Avto bo opremljen s sistemom pametnega polnjenja, ki bo lahko časovno prilagodil polnjenje glede na uro in cenejši tok, sistem V2L (Vehicle to load) pa bo poskrbel, da boste prek baterije avtomobila polnili tudi zunanje naprave, kot so električna kolesa ali gospodinjski aparati.
Zunanjost je skladna z aktualnimi Peugeotevimi modeli. Tri dnevne LED luči na vsaki strani sprednjega odbijača ponazarjajo kremplje zveri, maska odraža "električnost" avtomobila, na novo pa so zasnovani tudi ozki LED žarometi. Oblika športnega terenca je zamišljena v "fastback" slogu, nova 19- ali 20-palčna platišča pa niso zgolj estetskega značaja, temveč poskrbijo tudi za izboljšano aerodinamiko. Na voljo je v šestih barvah, pri čemer je različica GT dvobarvna, s črnim zgornjim delom avtomobila.
V notranjosti kraljujejo zasloni. Peugeot jih je pokazal že pred časom, tako da večjih presenečenj ni. Panoramski zaslon velikosti 21 palcev je del sistema i-Cockpit, ki združuje tako projicirni zaslon kot tudi osrednji zaslon na dotik. V opremi Allure je sistem sestavljen iz dveh 10-palčnih zaslonov, medtem ko ima različica GT en, razpotegnjen zaslon. Peugeot je ohranil svojo značilno zasnovo z majhnim volanskim obročem in zaslonom nad njim. Volanski obroč ima povsem na novo zasnovane kontrole, nekaj analognosti pa so pustili tudi za armaturno ploščo, kjer je na voljo 10 gumbov, občutljivih na dotik, ki si jih lahko uporabnik povsem prilagodi po svoje.
Velik poudarek je tudi na notranji prostornosti, kjer je na voljo 17 različnih odlagalnih mest s skupno prostornino 34 litrov, prtljažni prostor pa meri toliko, kot pri predhodniku, 520 litrov.
Na voljo je več voznih programov ter praktično popoln nabor asistenčnih sistemov, tako da je v E-3008 dobro poskrbljeno tudi za varnost. V mislih so imeli tudi okolje, saj je precej materialov, uporabljenih v novem modelu, recikliranih. Peugeot E-3008 bo kupcem na voljo v začetku prihodnjega leta, kmalu pa lahko pričakujemo tudi večjega brata 5008.
Preberite še: Koncept, ki bi ga Volkswagen enostavno moral uresničiti
BONUS VIDEO: Najini avtomobili, naivne napake in (nespametni) finančni nasveti!