Peugeot 3008 HYbrid4 leta 2011

Redni bralci Avto magazina se boste verjetno spomnili, da smo prototip Peugeota 3008 HYbrid4 že vozili in napovedali, da bo avtomobil kmalu na voljo tudi v prodajnih salonih. Zgodilo se bo prihodnjo pomlad, ko boste lahko kupili izdelek, ki velja za prvi velikoserijski hibrid z dizelskim motorjem.

20. 9. 2010

Hibridni 3008 HYbrid4 kombinira dvolitrski HDi 163 s 300 Nm, tehnologijo start-stop in približno 40-'konjski' elektromotor z 200 Nm. Prvi ima nalogo, da poganja prednji, drugi pa zadnji kolesi, kar pomeni, da 3008 HYbrid4 poganjajo štiri kolesa. Takšen 3008 naj bi bil do 35 odstotkov bolj varčen. Tovarna Peugeot obljublja povprečno porabo 3, 8 litra goriva na 100 prevoženih kilometrov in le 99 gramov izpusta CO2 na prevoženi kilometer.

Voznik bo lahko med vožnjo izbiral med štirimi različnimi nastavitvami delovanja pogona. Auto nastavitev bo prepustila odločanje o pogonu elektronski pameti avtomobila, ZEV (Zero Emission Vehicle) omogoča, če je v baterijah dovolj energije, vožnjo le na elektriko, 4WD vklopi oba motorja, Sport pa vse skupaj še 'ožame'.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri