Logično smo po kombilimuzinski in kombijevski izvedenki novega Peugeota 308 pričakovali še kupe-kabriolet.
Novi CC, ki nadaljuje brezstrešno poslanstvo predhodnika 307 CC, bo ena glavnih zvezd pariškega avtomobilskega salona. CC bo, kot kaže njegova tehnika, poskrbel za evolucijski napredek kompaktnih kupe-kabrioletov, saj bo Francoz še uporabnejši, kot smo bili navajeni. Skrivnost je v novem sistemu gretja vratov prednjih potnikov (podobno se grejejo tudi potniki v Mercedes-Benzovih roadsterjih in kabrioletih), ki bo še podaljšalo brezstrešno sezono tudi na (tople) zimske dni.
308 CC je štirisedežnik privlačnega videza, katerega streha za povsem samodejni prehod iz kupeja v kabriolet (ali obratno) potrebuje 20 sekund. Glede na položaj strehe se spreminja velikost prtljažnika – od 266 do bogatih 465 litrov. Sprva bosta na voljo dva motorja, 110-kilovatni (150 'konjev') bencinski 1, 6-litrski THP in dvolitrski HDi s 103 kilovati (140 'konji'), oba sparjena s povsem novim šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Če je kdo nergal čez pretikanje v 307 CC, se v novincu ne bo oglašal.
Foto: Peugeot