Prenovljeni Peugeot 308 nekaj oblikovnih lastnosti prevzema od križancev, kar se odražajo predvsem na pokončni prednji maski in motornem pokrovu z ostrimi linijami, s katerimi deluje zelo nastopaško.
Nastop okrepijo tudi led diode v žarometih, v led tehniki pa so urejene tudi zadnje luči v značilnem vzorcu 'levjih krempljev. Zaradi novih motorjev po standardu Euro 6.c so spremenili tudi loputo za nalivanje goriva, ki ni več okrogle ampak pravokotne oblike, saj so konstruktorji morali zagotoviti tudi prostor za odprtino za nalivanje tekočine AdBlue. Peugetot 308 je na voljo v desetih barvah karosrije, med katerimi je tudi nova bež barva 'Pyrite', s katero so nadomestili aluminijasto sivo, 308 GTi ša bo na voljo tudi v kontrastni črno-modri kombinaciji 'Coupe Franche'
Nekaj je tudi novosti v tehniki za varnost in pomoč vozniku, denimo sistem za samodejno parkiranje, i-Cockpit pa je pridobil možnost zrcaljenja pametnega telefona, tudi v kombinaciji s povezljivim navigacijskim sistemom 3D TomTom Traffic.
Nov je tudi 8-stopenjski samodejni menjalnik, v kombinaciji s turbodizelskim motorjem BlueHDi 180 S&S, kupci pa se lahko odločijo tudi za 130-'konjski' turbobencinski motor Pure Tech ali novi 130-'konjski' turbodizelski motorBlueHDi 130 S&S.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"