Peugeot 308 je dobil novi osemstopenjski samodejni menjalnik

5. 2. 2018
Deli

Peugeot je novi osemstopenjski samodejni menjalnik s pretvornikom navora, ki je bil doslej na voljo le v različici 308 GT BlueHDi 180 S&S in seveda novejših modelih 3008 in 5008, ponudil tudi z drugače motorizitranimi različicami. Na voljo bo namreč tudi v kombinaciji z novima motorjema PureTech 130 S&S in BlueHDi 130 S&S, prav tako pa tudi z novim motorjem za različico GT, turbobencinskim štirivaljnikom PureTech 225 S&S EAT8.

Kot pravijo pri Peugeotu, je novi menjalnik, ki je nastal v sodelovanju z japonskim specialistom Aisinom, za dobra dva kilograma lažji od 6-stopenjskega predhodnika. Ker zagotavlja tudi več križarjenja v prostem teku, se poraba v primerjavi s predhodnikom lahko zmanjša tudi za sedem odstotkov, servisne stroške pa zmanjša tudi bolj trpežno olje z nižjo viskoznostjo.

Motorji, ki so na voljo z novim menjalnikom, vsi ustrezajo merilom Euro 6 in so temu primerno varčnejši od morebitnih predhodnikov. 1,5-litrski turbodizelski motor BlueHDi 130 S&S v primerjavi s 120-'konjskim' predhodnikom razvija več navora pri nižjih in več moči pri višjih vrtljajih, porabi pa od štiri do šest odstotkov manj goriva. Štiri odstotke goriva manj kot njegov predhodnik porabi tudi turbobencinski motor PureTech 130 S&S, ki ima vgrajen tudi filter za trdne delce, kar velja tudi za motor PureTech 225 S&S.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja