Peugeot 308 R Hybrid: družinski prevoznik po elektrošoku

17. 4. 2015
Deli

Peugeot je za avtomobilski salon v Šanghaju pripravil električno izdatno okrepljeni Peugeot 308 R Hybrid.

Za športno študijo, ki si agresivne oblikovne iztočnice deli s študijo športnega terenca Quartz z jesenskega pariškega avtomobilskega salona, so značilni razširjeni blatniki, velika kolesa z 19-palčnimi platišči, zajetni vstopniki za zrak ter prepoznavno modri lak karoserije.

Da brutalna športnost ne ostaja omejena zgolj na videz, je poskrbljeno s priključno-hibridnim štirikolesnim pogonskim sklopom, ki ga sestavljajo 270-"konjski" bencinski štirivaljnik 1,6 THP in dva 115-"konjska" elektromotorja na prednji in zadnji premi. Skupaj razvijejo silovitih 500 "konjev" moči in 730 njutonmetrov navora, ki 308 R Hybridu pomagajo, da v 4 sekundah doseže 100 kilometrov na uro in drvi z največjo elektronsko omejeno hitrostjo 250 kilometrov na uro. Ob tem menda izpušča le 70 gramov ogljikovega dioksida na kilometer. Da avtomobil ob vsej moči ostane obvladljiv je poskrbljeno z namestitvijo vseh pogonskih sklopov, baterij in posode za gorivo med obe premi. Za ustavljanje skrbijo zavore s koluti premera 380 mm spredaj in 290 mm zadaj, ki jim pri zaviranju s tvorbo regenerativne elektrike pomagata tudi elektromotorja..

Vozniku, ki avtomobil upravlja v obvladljivem okolju i-Cockpita, ni treba vedno uporabiti vse moči pogonskega sklopa, saj ima na voljo štiri načine vožnje. Način Hot Lap izkorišča vse potenciale hibridnega pogona, v načinu Track ta s pomočjo bencinskega motorja in zadnjega elektromotorja razvije 400 "konjskih moči" in 530 njutonmetrov navora. Prednji elektromotor pomaga le pri pospeševanju. V cestnem načinu Road bencinski motor in zadnji elektromotor v vlogi pospeševalca zagotavljata 300 "konj" moči in 400 njutonmetrov navora, v povsem električnem načinu ZEV pa stalno deluje le zadnji elektromotor s prednjim kot občasnim pomočnikom.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"