Peugeot 308 zdaj tudi GT

8. 9. 2014
Deli

Peugeot poleg prenovljenega modela 508 predstavil tudi športni 308.

Na pariškem salonu bo Peugeot predstavil prenovljeni model 508. Ker je govora o prenovi, velikih oblikovnih sprememb ni, vseeno so novi prednja maska in luči (opcijsko v celoti LED) in pa zadnji odbijač, zaradi česar je limuzina za 38 milimetrov daljša od predhodnika. Več novosti ej v notranjosti, kjer je na voljo zaslon občutljiv na dotik, kamera za vzvratno vožnjo, pa tudi sistem za opozarjanje vozil v mrtvem kotu. Seveda so prenovljeni oziroma novi motorji, ki prinašajo več moči, predvsem pa nižjo porabo goriva in čistejši izpuh. Novi PEUGEOT 508 za evropski trg proizvajajo v kraju Rennes, za Kitajsko pa v tovarni Wuhan. Prodaja bo po evropskih državah stekla od 10. septembra 2014 dalje, na Kitajskem pa bo novi PEUGEOT 508 naprodaj že od januarja 2015.

Sočasno s prenovljenim modelom 508 pa so pri Peugeotu razkrili tudi novi 308 GT. Kot je že iz oznake mogoče razbrati, gre za športno različico, kateri bo kasneje sledila tudi legendarna in najmočnejša izvedenka GTi. Model 308 je seveda avto, na katerega so pri Peugeotu upravičeno ponosni, navsezadnje se je okronal tudi z naslovom evropskega avta leta, poleg tega se je zanj odločilo že skoraj 150.000 kupcev. Novi 308 GT se bo ponašal z LED žarometi, dodatnimi zračnimi odprtinami za hlajenje motorja, v črno lakiranimi ohišji vzvratnih ogledal in kar 18-palčnimi posebnimi aluminijastimi platišči. Tudi z zadnje strani bo novi 308 prepoznaven - v črno bo lakiran zračni difuzor, namesto ene, pa bo imel Peugeot 308 GT zaključek izpuha iz dveh izpušnih cevi. V primerjavi z osnovnimi modeli 308, bo različica GT nižja, spredaj za 7 in zadaj za 10 milimetrov, kupcem pa bo na voljo tudi v ekskluzivni modri barvi, kakršno Peugeot po navadi uporablja za svoje dirkalne avtomobile. Poseben bo 308 GT tudi v notranjosti. V črno odeta notranjost (strop, obloge) bo začinjena z vidnimi rdečimi šivi, ob serijski kombinaciji tkanine in alkantare bo doplačilna opcija tudi usnjeno oblazinjenje.

Kupci bodo lahko izbirali tako bencinski kot dizelski motor. Bencinska izbira bo 1,6-litrski THP motor z 205 'konji', dizelska izbira pa bo 2-litrski HDi s 180 'konji'. Z bencinskim motorjem bo 308 GT z mesta do hitrosti 100 km/h pospešil v vsega 7,5 sekunde, ob tem Peugeot obljublja povprečno porabo zgolj 5,6 l/100 km. Še bolj varčen bo seveda dizelski HDi, ki naj bi za 100 prevoženih kilometrov porabil zgolj 4 litre dizelskega goriva.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"