Peugeot je predstavil popolnoma prenovljeni 5008, ki je v skladu s trenutnimi smernicami spremenil naravo in se iz limuzinskega kombija prelevil v križanca oziroma športnega terenca.
Peugeot mu je seveda naklonil vse svoje najsodobnejše pridobitve, kot je voznikovo delovno okolje i-Cockpit s pogledom na instrumente in 12.3-palčni "head-up display" preko majhnega volanskega obroča ter 8-palčnim zaslonom kot osrednji elementom armaturne plošče.
5008 je od Peugeotovih drugih novejših modelov prevzel tudi modularno platformo EMP2 z medosno razdaljo 2,84 metra, ki mu omogoča veliko življenjskega prostora v kabini, z dolžino 4,64 metra pa za 11 centimetrov presega dosedanji 5008, za 19 centimetrov pa Peugeot 3008. V notranjosti so na voljo tri vrste sedežev v razvrstitvi 2+3+2, zadnja dva pa je mogoče skriti v dno ali povsem odstraniti. Prtljažnik sega do najbolj prostornih 1.060 litrov, zložljiv sovoznikov sedež pa omogoča prevoze predmetov do dolžine 3,20 metra.
Bencinsko 'konjenico' bosta zastopala dva motorja: 130-'konjski' 1,2-litrski trivaljnik v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim ali samodejnim menjalnikom in 165-'konjski' 1,6-litrski štirivaljnik v kombinaciji s šestsopenjskim samodejnim menjalnikom. Na turbodizelski strani bodo štirje motorji: 100- in 120-'konjski različici 1,6-litrskega ter 150- in 180'konjski' različici 2,0-litrskega štirivaljnika.
Tako kot Peugeot 3008, bo tudi Peugeot 5008 lahko za boljšo mestno mobilnost opremljen z električnim skirojem e-Kick ali električnim kolesom e-Bike eF01 in mobilnima polnilnima postajama za oba.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj