Peugeot ambiciozno zre v prihodnost

3. 3. 2010
Deli

Francosko avtomobilsko podjetje letos praznuje 200-letnico. Vse se je začelo leta 1810, ko sta se Jean-Pierre in Jean-Frédéric Peugeot začela ukvarjati z livarno jekla. Ob jubileju bo Peugeot dobil nov logotip (simbol leva s Peugeotovimi izdelki povezujejo od leta 1858), ki se bo prvič zasvetil na novemu RCZ-ju, hkrati pa bodo Francozi zavili v novo oblikovno smer.

V tem duhu so že napovedali ženevski koncept SR1 in njegovo svetlo prihodnost. Francozi nameravajo do leta 2015 zasesti mesto sedmega največjega avtomobilskega proizvajalca na svetu, kar pomeni konkreten napredek glede na trenutno deseto mesto.

V prihodnjih treh letih bodo pri Peugeotu predstavili kar 14 novih modelov, med katerimi bo tudi serijska izvedba koncepta BB1. Zagotavljajo, da bo imela električni pogon, prostor za štiri potnike in manj kot 2, 5 dolžinskega metra.

Drugi v vrsti novosti bo novi 408, ki bo nekaj oblikovnih potez podedoval po ženevskem konceptu SR1. Pri Peugeotu so razkrili, da bo po omenjenem konceptu, ki bo prvič na ogled ob Ženevskem jezeru, oblikovno zgrajena serija 208. Je SR1 pravzaprav prototipni ogled novega 208 CC?

SR1 je trisedežni hibridni roadster. Njegova tehnika sestoji iz tehnologije HYbrid4, ki bo od leta 2011 serijsko vgrajena v Peugeotu 3008. V SR1 je spredaj vgrajen 1, 6-litrski bencinski motor THP z 218 'konji', povezan pa je z zadaj vgrajenim elektromotorjem moči 95 'konjev'.

Ko je SR1 štirikolesno gnan, lahko na cesto prenese kar do 313 'konjev' moči. Prototip lahko vozi izključno na elektriko, sicer pa v zrak, ko deluje tudi bencinski motor, izpusti v povprečju 119 gramov CO2 na prevoženi kilometer.

Da bi bila poraba čim manjša, so pri gradnji roadsterja uporabili čim lažje materiale. Kolesa so vpeta dvojno, za kar največ vozniških užitkov pa so z volanom povezali tudi zadnja kolesa.

Foto: Peugeot

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja