Peugeot je pripravil dirkalnik za Rally Dakar 2017, ki pa tokrat ni zasnovan na Peugeotu 2008, ampak mu je za osnovo služil novi Peugeot 3008.
Tudi Peugeot 3008 DKR bo ohranil filozofijo prednjega pogona, ki se je uspešno dokazal na zadnjih dveh dirkah. K temu je pripomoglo tudi podvozje, pri katerem so spremenili geometrijo in blažilnike in so ga že preskusili tudi na rallyju po svilni cesti. Izboljšan je tudi 3-litrski biturbo dizelski motor V6, ki pri nižjih vrtljajih razvije več navora, kar je pomembno predvsem zato, ker so motorji z novimi predpisi dirke izgubili okrog 20 'konjev' moči.
Izboljšana je tudi klimatska naprava, ki članoma posadke pomaga k temu, da laže zdržita napore dirke v predelih z visokimi temperaturami, kjer temperature v kokpitu lahko dosežejo 60 stopinj Celzija in več.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?