PSA in družina Peugeot pripravljena na združitev s skupino FCA

19. 3. 2019 | Janez Heimer
Deli

Družina Peugeot, ki si lasti zajetno količino delnic skupine PSA, je po poročanjih nekaterih medijev pripravljena podpreti prevzem ali združitev s skupino Fiat Chrysler Automobiles, kot razlog za pripravljenost pa navaja uspešen nakup Opla.

Skupino PSA predstavljajo znamke Citroen, DS, Peugeot in Vauxhall-Opel, predsednik uprave Carlos Tavares pa je že izjavil, da ga zanima pripojitev dodatnih znamk. Skupino FCA z znamkami Alfa Romeo, Fiat, Maserati in Jeep marsikdo omenja kot naslednjo možnost.

Družina Peugeot obvladuje precejšen delež skupine PSA prek holdinga FFP. Robert Peugeot je pred kratkim na vprašanje, kaj meni o združitvi s skupino FCA, nekoliko poetično dejal: »Tako z njimi kot še s kom bi se planeti lahko poravnali.« Skupina PSA naj bi bila sicer zainteresirana tudi za sodelovanje z Jaguar Land Roverjem, ki je sicer v lasti indijske Tate, vendar ima zadnje čase nekoliko težav.

Čeprav priznava, da trenutno na mizi ni nobenih ponudb ali dogovorov, Peugeot priznava, da skupino PSA po »izjemnem uspehu« ob nakupu Opla leta 2016 zanimajo nove podobne poteze. »Že od začetka smo podpirali projekt z Oplom,« je dejal. »Če se bo pokazala nova priložnost, gotovo ne bomo ovira.«

Marsikje po Sloveniji sneži: kje ga bo zapadlo največ

PSA že dolgo izkazuje interes po skupini FCA, vendar je Tavares pred štirimi leti to zanikal kot možnost, saj so se hoteli povsem posvetiti poslu z Oplom.

Francozi so z Italijani že sodelovali pri razvoju lahkih dostavnih vozil, PSA pa bi širitev sodelovanja lahko zanimala tudi zaradi precej močne prisotnosti skupine FCA v Severni Ameriki (predvsem po zaslugi znamk Jeep in Ram). Pripravljajo se namreč za vnovični začetek prodaje Peugeota v ZDA, o čemer smo že pisali, v primeru sklenjenega dogovora o sodelovanju pa bi imeli dostop do servisno-prodajne infrastrukture skupine FCA.

Izvršni direktor skupine FCA Mike Manley je na pravkar minulem ženevskem avtomobilskem salonu italijanskim novinarskim kolegom pojasnil, da je odprt za možnosti širšega sodelovanja z drugimi avtomobilskimi proizvajalci, pa naj gre za partnerstva, združitve ali drugačne smiselne oblike delovanja.

Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del