Peugeot RCZ R: Pozdrav iz oddelka Peugeot Sport

11. 7. 2013
Deli

Če je bila do sedaj zvezda RCZ-jev 200-'konjska' različica, je le-ta odslej potisnjena v kot. Prihaja RCZ R, ki iz 1,6-litrskega turbo motorja razvije kar 270 'konjev'!

Z 270 'konji', ki so jih dobili iz že tako našpičenega 1,6-litrskega štirivaljnika THP, je RCZ z oznako R najmočnejši serijski Peugeot v zgodovini. Zato ni čudno, da bo prve uradne kilometre prevozil na prireditvi Goodwood Festival of Speed, ki se dogaja prihajajoči konec tedna. 

Da so bili pri Peugeot Sportu temeljiti, kaže prednji diferencial Torsen in hujšanje, saj je R od 200-konjske različice lažji kar za 17 kilogramov (sedaj 1.280 kg). Podvozje je nižje za 10 milimetrov, prednji 380-milimetrski zavorni diski so plavajoči, gume Goodyear Eagle F1 Asymmetric velikosti 235/40 so nataknjene na aluminijasta 19-palčna platišča, pri zadku pa boste najprej opazili večji in nepremičen zadnji spojler ter dvojna zaključka izpušnih cevi. 

Inženirji so ojačili blok močno predelanega 1,6-litrskega turbobencinca (turbina ima dva vhoda za večjo odzivnost), bate zamenjali s kovanimi Mahlejevimi in uporabili tudi Mahlejev ojnice. Seveda so morali prilagoditi tudi sistem neposrednega vbrizga.

Vas še zanimajo zmogljivosti? 5,9 sekunde od 0 do 100 km/h in 250 km/h (elektronsko omejene) končne hitrosti.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja