Z modelom 3008 prihajajo tudi spremembe na Peugeotevi edinstveni armaturni plošči. Do kam bodo s posodobitvijo šli Francozi?
Peugeot »i-Cockpit®« je vozniško okolje, ki buri duhove že od svoje predstavitve leta 2012. Takrat je bil premierno predstavljen z modelom 208, na njem pa se torej že več kot 10 let krešejo mnenja. Nekaterim je všeč, drugi ga ne prenesejo. Vmesnih možnosti skorajda ni.
Pa če se posvetimo sami osnovi: majhen, nizko nameščen volanski obroč in merilniki nad njim (za razliko od standardne postavitve, kjer voznik gleda merilnike skozi volanski obroč). Stvar, ki vsekakor zahteva veliko privajanja.
Z modelom 3008 pa »i-Cockpit®« doživlja največ sprememb od svoje predstavitve. Modernizacija (in predvsem digitalizacija) zahtevata drugačen pristop, tako da bo Peugeot od sedaj imel na voljo tudi t. i. panoramski »i-Cockpit®«.
Glavna zvezda je v tem primeru kar 21-palčni (53-centimetrski) panoramski zaslon, ki združuje vse informacije, od tistih, pomembnih za vožnjo, do tistih, ki vozniku in sovozniku prinašata zabavne vsebine. Gre za lebdeč zaslon, ki združuje projicirno funkcijo na vetrobransko steklo (»head-up« zaslon) in osrednji zaslon na dotik.
Bistvo sistema pa je prilagodljivost. Na voljo bo namreč 10 gumbov, občutljivih na dotik, ki jih bo lahko voznik zapolnil z največkrat uporabljenimi funkcijami avtomobila. Ni pa nov le panoramski zaslon.
Potrebno osvežitev je doživel tudi volanski obroč, ki je ohranil svojo kompaktnost, a hkrati prevzel povsem nov oblikovalski pristop. Pri Peugeotu pravijo, da je udoben na otip in hkrati zagotavlja veliko povratnih občutkov med vožnjo.
Novi panoramski »i-Cockpit®« bo, kot že rečeno, predstavljen skupaj s Peugeotom 3008, ki bo luč sveta ugledal letos jeseni.
Preberite še: Tako si predstavljajo modernega križanca
Peugeotova paleta vozil je zelo pestra. Vmes pa najdemo tudi kakšnega, ki si želi biti kar vse ...
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"