Peugeot ima največjo ponudbo električnih med evropskimi znamkami, pridružil se je E-408

3. 10. 2024 | Jaka Drozg
Deli

Lahko bi imel večjo baterijo in doseg, a ju kupci ne potrebujejo, so prepričani …

Bonjour električni različici avtomobila, ki še vedno poskuša biti več karoserijskih oblik hkrati, novemu Peugeotu E-408. Ohranil je enak drzen oblikovni slog bencinskih in priključno hibridnih različic, ki - brez skrbi - še naprej ostajajo v prodajni ponudbi. Od njiju se na pogled razlikuje le po oznaki na zadnjem delu vozila – in seveda pogonskem sklopu. Ta je za zdaj na voljo samo en in je unikaten v Stellantisovi ponudbi.

Preberite še:

Peugeot ima največjo ponudbo električnih med evropskimi znamkami, pridružil se je E-408
Peugeot

Nov pogonski sklop, ki ponudi "dovolj" dosega

Razlikuje ga baterija z uporabno kapaciteto 58,2 kilovatne ure, ki omogoči 453 kilometrov teoretične električne avtonomije. Ta je večja od baterije v E-308, ki je zasnovan na enaki modularni platformi EMP2, saj ima E-408 daljšo medosno razdaljo, in napaja elektromotor na prednji osi s 157 kilovati moči (210KM) in 345 njutonmetri navora. Kaj pa, če bi želeli 98kWh baterijski sklop iz Peugeotov E-3008 in E-5008? Ta bi pasala tudi v E-408, a po njej ni potrebe, saj povprečen voznik avtomobila iz c-segmenta prevozi le 45 kilometrov na dan, zatrjuje produktni direktor Jérôme Micheron. Tesla, Polestar in še marsikdo se z njim ne strinjamo. 

Peugeot ima največjo ponudbo električnih med evropskimi znamkami, pridružil se je E-408
Peugeot

Največja polnilna moč z dvosmernim tokom (AC) znaša 11 kilovatov, z enosmernim tokom (DC) pa 120 kilovatov, oziroma dovolj, da se baterija med 20 in 80 odstotki napolni v pol ure. Za optimizacijo dosega je E-408 opremljen tudi s toplotno črpalko, ogrevanjem prednjih sedežev in volana. Prostorskih kompromisov ni bilo treba sklepati, prtljažni prostor premore 471 litrov, vse do 1.545 litrov prostora s poklopljenimi zadnjimi sedeži – enako kot v priključno hibridni različici.

ChatGPT in debelejša stekla

Kabina je ostala povsem enaka, kot vsi Peugeoti nove generacije pa je opremljena z glasovnim pomočnikom na osnovi umetne inteligence ChatGPT. Če ti ga uspe prebuditi z izjavo “ok Peugeot,” kar bo nedvomno zakrivilo kar nekaj izpuljenih las pri vseh z močnejšim narečjem, saj je po raziskavah Peugeot še vedno znamka z največ napačnimi izgovarjavami. Pohvalili so se še z nadpovprečno debelino stranskih oken (3,85 milimetra), ki so pri nivoju opreme GT še laminirana in ponudijo boljšo zvočno izolacijo in varnost. 

Peugeot ima največjo ponudbo električnih med evropskimi znamkami, pridružil se je E-408
Peugeot

E-408 tako dopolni Peugeotevo ponudbo električnih vozil, ki je z 12 osebnimi in lahkimi gospodarskimi vozili najštevilčnejša med vsemi evropskimi proizvajalci. E-408 dobi še garancijo Allure Care, ki za 8 let ali 160.000 kilometrov pokrije tudi celoten pogonski sklop. Cene za slovenski trg še niso znane, v Franciji pa se začnejo pri 43.900 evrih. 

Kaj smo si o bencinskem Peugeotu 408 mislili na našem testu?

Audija je pustil na letališkem parkirišču, ko se je vrnil s Tajske pa je sledil šok ...