Lahko bi imel večjo baterijo in doseg, a ju kupci ne potrebujejo, so prepričani …
Bonjour električni različici avtomobila, ki še vedno poskuša biti več karoserijskih oblik hkrati, novemu Peugeotu E-408. Ohranil je enak drzen oblikovni slog bencinskih in priključno hibridnih različic, ki - brez skrbi - še naprej ostajajo v prodajni ponudbi. Od njiju se na pogled razlikuje le po oznaki na zadnjem delu vozila – in seveda pogonskem sklopu. Ta je za zdaj na voljo samo en in je unikaten v Stellantisovi ponudbi.
Preberite še:
Nov pogonski sklop, ki ponudi "dovolj" dosega
Razlikuje ga baterija z uporabno kapaciteto 58,2 kilovatne ure, ki omogoči 453 kilometrov teoretične električne avtonomije. Ta je večja od baterije v E-308, ki je zasnovan na enaki modularni platformi EMP2, saj ima E-408 daljšo medosno razdaljo, in napaja elektromotor na prednji osi s 157 kilovati moči (210KM) in 345 njutonmetri navora. Kaj pa, če bi želeli 98kWh baterijski sklop iz Peugeotov E-3008 in E-5008? Ta bi pasala tudi v E-408, a po njej ni potrebe, saj povprečen voznik avtomobila iz c-segmenta prevozi le 45 kilometrov na dan, zatrjuje produktni direktor Jérôme Micheron. Tesla, Polestar in še marsikdo se z njim ne strinjamo.
Največja polnilna moč z dvosmernim tokom (AC) znaša 11 kilovatov, z enosmernim tokom (DC) pa 120 kilovatov, oziroma dovolj, da se baterija med 20 in 80 odstotki napolni v pol ure. Za optimizacijo dosega je E-408 opremljen tudi s toplotno črpalko, ogrevanjem prednjih sedežev in volana. Prostorskih kompromisov ni bilo treba sklepati, prtljažni prostor premore 471 litrov, vse do 1.545 litrov prostora s poklopljenimi zadnjimi sedeži – enako kot v priključno hibridni različici.
ChatGPT in debelejša stekla
Kabina je ostala povsem enaka, kot vsi Peugeoti nove generacije pa je opremljena z glasovnim pomočnikom na osnovi umetne inteligence ChatGPT. Če ti ga uspe prebuditi z izjavo “ok Peugeot,” kar bo nedvomno zakrivilo kar nekaj izpuljenih las pri vseh z močnejšim narečjem, saj je po raziskavah Peugeot še vedno znamka z največ napačnimi izgovarjavami. Pohvalili so se še z nadpovprečno debelino stranskih oken (3,85 milimetra), ki so pri nivoju opreme GT še laminirana in ponudijo boljšo zvočno izolacijo in varnost.
E-408 tako dopolni Peugeotevo ponudbo električnih vozil, ki je z 12 osebnimi in lahkimi gospodarskimi vozili najštevilčnejša med vsemi evropskimi proizvajalci. E-408 dobi še garancijo Allure Care, ki za 8 let ali 160.000 kilometrov pokrije tudi celoten pogonski sklop. Cene za slovenski trg še niso znane, v Franciji pa se začnejo pri 43.900 evrih.
Kaj smo si o bencinskem Peugeotu 408 mislili na našem testu?
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji