Čeprav je bil Peugeot 207 že precej star in smo naslednika že nekaj časa pričakovali, nas je tovarna v začetku meseca kar nekoliko presenetila z napovedjo Peugeota 208. Kot poudarjajo, naj bi prinašal regeneracijo arhitekturne zasnove, sloga, odnosa do okolja in izkušnje v vožnji svojih predhodnikov.
V povprečju bo za 110 kilogramov lažji, za sedem centimetrov krajši in za centimeter nižji od predhodnika, pohvalil pa se bo tudi z ugodno aerodinamiko. Kljub manjšim meram bo imel v notranjosti več prostora, saj bo potnikom na voljo pet centimetrov več prostora za kolena, prtljažnik pa se bo povečal za 15 litrov.
Povsem svež je tudi videz Peugeota 208, ki ga je lani v Ženevi napovedala že študija SR1, z novo ergonomijo pa se pohvali tudi voznikov delovni prostor z instrumenti, razvrščenimi okoli majhnega volanskega obroča, stikali in dominantnim zaslonom, občutljivim za dotik.
Za pogon bodo skrbeli nova bencinska trivaljnika 1.0 in 1.2 VTi ter pet že znanih dizelskih motorjev, od katerih bodo štiri opremili s sistemom start&stop eHDi.
Pri Peugeotu so se sicer pohvalili, da sta sklop ventilatorja klimatske naprave in zadnji odbijač v celoti izdelana iz polimerov, ki so menda 25-odstotno pridobljeni iz 'zelenih' materialov, in ju je mogoče povsem reciklirati.
Peugeot 208 bo sprva sicer na voljo v tri- in petvratni različici, na cestah pa ga bomo začeli videvati prihodnje poletje.
Novo na Metroplay: Novinar izza nagrade | N1 podkast s Suzano Lovec