Plastične vzmeti za Audi A7

Audi je skupaj s podjetjem Sogefi razvil vijačne vzmeti iz s steklenimi vlakni ojačene plastike (GFRP), premierno pa jih bodo vgrajevali v prenovljeni Audi A7.

5. 8. 2014

V primerjavi s klasičnimi jeklenimi vzmetmi pomenijo nove plastične vzmeti prihranek kilograma do kilograma in pol pri vzmeti, torej 4 do 6 kilogramov pri avtu. Nevzmetene mase so lahko manjše, zato je vožnja udobnejša, hkrati pa manjša masa pomeni tudi prihranek goriva. Nove vzmeti hkrati od koles na karoserijo prenašajo manj hrupa in drobnih vibracij, njihova izdelava pa zahteva manj energije in izpustov kot izdelava klasičnih jeklenih vzmeti. Poleg tega so plastične vzmeti odpornejše na udarce in ne rjavijo. Jedro vsake vzmeti tvorijo prepletena steklena vlakna, zalita z epoksijem, Okoli jedra so nato navita dodatna vlakna (pod različnimi koti), vse skupaj pa nato zapečejo pri 100 stopinjah Celzija.

Nove vzmeti bodo pri Audiju najprej začeli vgrajevati v prenovljeni A7 (in RS7), ki prihaja na trg konec leta, nato pa tudi v druge Audijeve modele.