Po Focusa RS

21. 4. 2009
Deli

Res je, da ima le prednji pogon, a se po zmogljivostih in zabavnosti vožnje lahko kosa z na pol dirkaškimi štirikolesno gnanimi avtomobili.

To je novi Ford Focus RS, že na prodaj v Sloveniji za (le) 32.980 evrov. To je, gledano skozi zgodovino, že 22. RS po vrsti (prvi je bil leta 1968 Escort RS), zabavo pa zagotavljajo zmogljiv motor (vrstni petvaljnik, 2, 5 litra, turbo, 224 kilovatov), Quaife diferencial za preprečitev zdrsa enega od pogonskih koles in prednje obese RevoKnuckle (močno izpopolnjeni McPherson).

Karoserija za RS-a je le trivratna, tri so tudi barve zunanjosti in tri so vrste (barve in material) sedežev. Focus RS je serijsko opremljen tudi z večino drugih pripomočkov za udobje ter varnost, tako da je seznam doplačilne opreme precej kratek.

Tam cenovno izstopata le dve stvari: paket naprednih tehnologij (navigacijski sistem, osem zvočnikov, Bluetooth . . ) za 2.415 evrov in luksuzni paket (delno usnje na sedežih, pametni ključ, parkirni pripomoček zadaj . . ) za 1.610 evrov. Pri tem bo kupec v praksi verjetno najmanj pogrešal značilno zeleno kovinsko barvo za 1.760 evrov! (VK)

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol