Novo v Sloveniji: Škoda Kodiaq je skoraj razprodana

11. 4. 2017
Deli

Že pred uradno premiero na avtomobilskem salonu so trgovci podpisali že 167 pogodb o nakupu.

Slovensko premiero je Škodin medved Kodiaq preživel na minulem 24. salonu avtomobilov na Gospodarskem razstavišču. A kupci so ga vendarle opazili že veliko prej – Škodini slovenski trgovci so že januarja podpisali 167 pogodb o nakupu, direktor znamke Petr Podlipny pa je na predstavitvi novinarjem navrgel podatek, da se je trdno, s podpisom pogodb, za Kodiaqa odločilo že 455 kupcev. In številka hitro narašča.

Prva Škoda za sedem potnikov gre za med

To pa pomeni, da bo že kmalu izpolnjena letošnja kvota avtomobilov, ki jih Škoda iz svoje tovarne v češkem Kvasinyju lahko sploh dobavi. Škodin prvi veliki terenec je povsod doživel dober sprejem, tako, da je to tudi prvi njihov avtomobil za sedem potnikov. Na videz velik, a podatki o dolžini povedo, da je krajši od Octavie. Oblikovno povsem v novem družinskem slogu, s takoj opazno poudarjeno masko, dvema vrstama luči v njenem zgornjem delu (meglenke so zato bolje zaščitene pred morebitnimi udarci v spodnji del odbijača).

Notranjost je s presenetljivo enostavnostjo, jasnostjo linij ter neverjetno prostornostjo – za običajnih pet potnikov ali pa celo sedem, če se kupec odloči še za par sedežev v tretji vrsti. Tudi glede prostora za prtljago ni težav, še če je v avtu sedem potnikov, preostane 270 litrov za večje malenkosti. Sicer pa je v zadku prostora za od 720 do 2.065 litrov prtljage. Kodiaq je opremljen s številnimi najsodobnejšimi elektronskimi in infozabavnostnimi dodatki, tako da ga lahko kupec opremi po svojih željah. Na voljo so intuitivna zaščita pešcev, kamera in drugi pripomočki za dober pregled oziroma pridobitev primernih podatkov o okolici vozila, ko manevriramo, pa tudi elektronski pomočnik za vzvratno vožnjo s prikolico, sicer pa je celoten spisek dolg in izčrpen.

Klasičen izbor motorjev

Izbira motorjev, načina pogona ter menjalnikov je klasična za eno od znamk skupine Volkswagen: dva bencinska (1,4 TSI s 125 ali 150 'konji' in 2,0 TSI s 180 'konji') ter dizelski z dvolitrsko prostornino (150 in 190 'konj', leta 2018 bo na voljo še tisti s 115 'konji'). Z motorizacijami do 150 'konj' je Kodiaq dobavljiv s prednjim pogonom in tudi samodejnim dvosklopčnim menjalnikom, več izbire je pri kombinaciji s štirikolesnim pogonom, kjer so na voljo močnejši motorji ter ročni ali samodejni menjalnik.

Cene: ugodne, a z opremo se zvišajo

Osnovni Kodiaq 1,4 TSI (125 'konj') s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in opremo Active stane 20.990 evrov, z opremo Ambition je dražji za slabe tri tisočake, takšen z opremo Style ter močnejšim 1,4-litrskim motorjem TSI in menjalnikom DSG stane 29.134 evre. Osnovni dizelski 2,0 TDI Active 4x4 (150 'konj') stane 27.743 evre, tisti s prednjim pogonom ter opremo Ambition in menjalnikom DSG pa 30.089 evrov. Škoda še za letos obljublja še dopolnitev ponudbe z različicama Scout in Sportline, nekoč v prihodnosti celo s takšno z oznako RS.

Načrti prodaje odvisni od dobavljivosti

Škodin uvoznik Porsche Slovenija ima kar smele načrte za prihodnost glede rasti prodaje celotne znamke, tako naj bi od lanskih 6.320 prodanih Škod letos številko povečali na okroglih 7.000. To pomeni mesečno prodajo več kot 700 avtomobilov in za zdaj rastejo s 30-odstotnimi številkami v primerjavi z lansko prodajo. Tudi načrt za prodajo Kodiaqov je drzen, še letos naj bi podpisali prodajne pogodbe s tisoč kupci. Polovica jih bo avtomobile nato dobila v prihodnjem letu, saj bodo številko avtov za letos kmalu izpolnili. "Pri Škodi se nam prvič dogaja, da so nas kupci poiskali, ko avtomobilov naši trgovci še niso imeli, da smo torej prodajali vnaprej pred predstavitvijo. Zato so dobavni roki daljši, kot si želimo," dodaja direktor znamke Podlipny.

Tomaž Porekar

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj