Kljub temu, da je podjetje v bolj ali manj kitajskih rokah, se bo novi model proizvajal na stari celini.
Švedski proizvajalec električnih vozil Polestar, ki je v večinski lasti kitajskega podjetja Geely Group in njegovega ustanovitelja Li Shufuja, bo proizvodnjo zagnal tudi v Evropi, je povedal šef družbe Michael Lohscheller. Gre za strateški preobrat, katerega cilja sta znižanje stroškov dobav in zaščita pred carinami.
Polestar nima lastnih proizvodnih obratov, avtomobile tako proizvaja v tovarnah v lasti Geelyja in njegovega Volva Cars v različnih državah, v največji meri na Kitajskem, pa tudi v ZDA in Južni Koreji, poroča nemška tiskovna agencija dpa.
Lohscheller je razkril, da namerava podjetje na stari celini sestavljati novi model Polestar 7. Natančne lokacije proizvodnje v Evropi in proizvodnega partnerja še niso izbrali, prav tako še ni znan datum uvrstitve novega modela na trg. Znano pa je, da želi Polestar okrepiti svojo prisotnost v Evropi, tudi v Nemčiji in Franciji.
Trenutno podjetje večino svojih vozil proda prek spleta in avtomobilskih prodajnih salonov. V naslednjih letih naj bi to mrežo po svetu razširil na okoli 300 lokacij.
Polestar je sicer tekmec ameriškega proizvajalca električnih avtomobilov Tesla. V ZDA se sooča z velikimi regulatornimi izzivi. Ameriške oblasti so namreč odločile, da z letom 2027 prepovedo prodajo avtomobilov proizvajalcev, ki so v lasti kitajskih podjetij, četudi bodo proizvedeni v ZDA.
S proizvodnjo v EU pa se bo podjetje izognilo carinam na električna vozila, ki jih je unija nedavno sprejela za avtomobile, sestavljene na Kitajskem.