Polo tudi uradno v Sloveniji

3. 9. 2009
Deli

Po predprodaji, ki se je začela sredi julija (in v času katere so menda prodali skoraj polovico letne kvote, ki šteje okoli 1.100 vozil), so pri Porscheju Slovenija tudi začeli uradno prodajati Polo pete generacije.

Ker pri blagovni znamki VW pomeni Polo približno tretjino prodaje, so ga Volkswagnovi trgovci že nestrpno pričakovali, saj se je prejšnja generacija umaknila marca letos, posledično pa je Volkswagnu tudi nekoliko padel tržni delež.

Novi Polo, ki je od prejšnjega rahlo nižji, daljši in širši, je serijsko opremljen s sistemom ESP (poleg tega pa med drugim še s štirimi varnostnimi blazinami, klimatsko napravo, z avdiosistemom, ki bere datoteke MP3, dnevnimi lučmi ter s pomočjo pri speljevanju v klanec), je sprva na voljo z osmimi motorji, ki (vsi) ustrezajo okoljskim normam Euro5.

Bencinski segajo od 44 do 77 kilovatov, turbodizli od 55 do 77 kilovatov, slednji pa imajo tudi serijski filter delcev PDF. Dvovratne različice pridejo k nam sredi novembra, najcenejši pa bo stal 10.300 evrov.

Skrivnostna enota policije, ki se je znašla na očeh javnosti: kaj vse dela CVZ

Cene so sicer že nekaj časa znane, zato le bežno: verjetno najbolj priljubljeni paket opreme Comfortline je mogoče dobiti za 11.600 evrov (z najšibkejšim bencinskim motorjem 1.2), najcenejši turbodizel pa za 12.800 evrov. Poleg treh osnovnih paketov ponujajo še dodatne (za udobje, športnost . . ), nekaj elementov opreme, kot denimo biksenonska tehnika žarometov in panoramsko strešno okno, pa bodo na voljo prihodnje leto. (VK)

Foto: VK

Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere