Ta 911 je najbližje izkušnji dirkalnika 911 GT3 Cup - ponuja pa pravzaprav še več.
Pri Porscheju so vzeli dirkalnik 911 GT3 Cup, ga odrešili omejitev regulative prvenstva GT3 in ga ponudili v obliki specialke GT3 R Rennsport. Predstavili so ga kar med dogodkom Rennsport Reunion na dirkališču Laguna Seca, izdelali pa ga bodo le v 77 primerkih. Izdelali bodo pravzaprav dve različici - tudi takšno za steze z omejitvami hrupa, ki bo imela dušilce in možnost katalizatorjev.
V zadku pa 4,2-litrski atmosferski bokserski šestvaljnik, ki v tem primeru zmore še občutno več moči - 456 kW oziroma 620 "konj". Pri Porscheju pravijo, da je to glede na prostornino največ, ko gre za GT dirkalnike. To so dosegli s posebnimi bati in odmičnima gredema, moč pa se na zadnja kolesa prenaša prek šeststopenjskega sekvenčnega menjalnika. Motor je prilagojen za uporabo sintetičnih goriv.
Tehtal naj bi le 1240 kg, kar je 210 kg manj od najbolj dirkaško osredotočenega cestnega modela GT3 RS. Karoserija je narejena iz ogljikovih vlaken in le pokrov spredaj je enak dirkalniku GT3. Veliko zadnje krilo so oblikovali po vzoru dirkalnika 935/77 iz poznih sedemdesetih. Namesto stranskih ogledal so nameščene kamere z majhnima zaslonoma na vsaki strani kabine.
Platišča BBS so 18-palčna, Michelin pa je pripravil pnevmatike posebej za ta avtomobil in jih je v primerjavi s tistimi v prvenstvu GT3 lažje ogreti. Sicer pa ima GT3 R spredaj dvojna trikotna vodila, zadaj večtočkovno vpetje ter vijačne vzmeti proizvajalca KW s prednastavljenimi možnostmi.
GT3 R Rennsport so si kupci sicer lahko izbrali z različnimi grafikami iz Porschejeve dirkaške zapuščine, stal pa bo blizu milijona evrov.
Preberite še: Po VW zdaj ustavljata proizvodnjo še dve italijanski znamki
BONUS VIDEO: Prodajniški triki, testiranje avtomobilov in kaj je narobe z BMW M2?