Porsche 911 Carrera: odslej s še več zadovoljstva v vožnji, zmogljivosti in gospodarnosti

Porsche je predstavil prenovljeno uspešnico 911 Carrera, ki ji je namenil nove motorje in izpopolnjeno šasijo ter nov info-zabavnostni sistem.

Porsche 911 Carrera: odslej s še več zadovoljstva v vožnji, zmogljivosti in gospodarnosti (foto: Porsche) Porsche
7. 9. 2015

Porsche 911 Carrera ohranja prepoznavno karoserijo, a so ji namenili drugačne žaromete s štiritočkovnimi dnevnimi lučmi, preoblikovani pokrov motorja na zadku z vertikalnimi režami in nove zadnje luči, vključno z značilnimi štiridelnimi zavornimi lučmi. Preoblikovane so tudi kljuke vrat. Notranjosti so namenili novi serijski multimedijski sistem Porsche Communication Management z zaslonom na dotik, ki zagotavlja razširjen nabor funkcij in močno poenostavlja upravljanje info-zabavnostnih sistemov.

Turbo bencinska bokserska šestvaljnika razvijata 20-"konjskih moči" več od predhodnikov in hkrati porabita manj goriva. Šestvaljnik v 911 Carreri razvija 370, v 911 Carreri S pa 420"konjskih moči", obema pa so namenili tri litre delovne prostornine. Večja moč motorja v Carreri S izhaja iz modificiranih turbinskih polnilnikov, prilagojenega izpušnega sistema in motorne elektronike. Oba motorja v primerjavi s predhodnikoma razvijata tudi 60 njutonmetrov več navora, z največ 7500 vrtljaji na minuto pa močno presegata večino dosedanjih turbo motorjev. Visoke vrtljaje seveda pospremi tudi značilno sonorni zvok motorja.

911 Carrera v kombinaciji z menjalnikom PDK porabi 7,4 litra goriva na sto kilometrov, 911 Carrera S pa se na enaki razdalji zadovolji s 7,7 litra goriva. 100 kilometrov na uro prvi doseže v 4,2, drugi pa v 3,9 sekunde, s čimer sta oba za 0,2 sekunde bolj iskra od predhodnikov. Pospešujeta do najvišjih hitrosti 295 oziroma 308 kilometrov na uro.

V kombinaciji s paketom Sport Chrono je volanski obroč opremljen tudi z gumbom za izbiranje med štirimi načini vožnje, dodatni pa je še "Sport Response Button", ki za dvajset sekund omogoči maksimalne pospeške. Serijsko je aktivno podvozje z možnostjo spreminjanja višine dna od tal, na 911 Carreri S pa si vozniki lahko omislijo tudi štirikolesni volan. Nabora možnosti s tem še zdaleč ni konec.

Novi Porsche 911 Carrera bo prvim kupcem na voljo decembra, cene pa se bodo (v Nemčiji) gibale med 96.605 in 123.856 evri.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri