Prave 911 entuzijaste zna to spraviti na obrate podobno, kot ukinitev zračno hlajenega bokser motorja.
Porsche bo prvič v zgodovini legendarni številki 911 dodal baterijo, pri čemer bo električni motor deloval v tandemu z obstoječim bencinskim motorjem za povečanje zmogljivosti.
Pri Porscheju pravijo, da so novo tehnologijo izdatno testirali, veliko preizkusov pa je hibridna 911-ka opravila na "Zelenem peklu", progi Nürburgring. Tam je postavil za 8,7 sekunde boljši čas, kot njegov konvencionalni predhodnik.
Porsche nima v načrtu razvoja popolnoma električne ali priključno hibridne različice svojega najbolj znanega vozila, temveč stavi na uporabo zelenih sintetičnih goriv v prizadevanju za vožnjo s skoraj ničelnimi emisijami.
Prvi Porsche 911 je bil predstavljen leta 1963, njegova priljubljenost pa temelji na bokserskem šest valjnem motorju in prepoznavnemu oblikovanju.
Kot poročajo pri Automotive News Europe, s trenutno povprečno prodajno ceno 184.000 evrov Porsche 911 ostaja ključni dobičkonosni element za matično skupino Volkswagen.
Porsche pa ni edini proizvajalec športnih avtomobilov, ki vidi potencial v hibridni tehnologiji: Pri Ferrariju so dejali, da so 46 odstotkov njihovih dobav v prvem četrtletju predstavljali hibridna modeli.
Novi 911 naj bi bil predstavljen 28. maja, so sporočili iz Porscheja, dodatnih podrobnosti pa niso navedli.
Preberite še: