Prenovljeni Porsche 911 Turbo S - Močnejšega, serijskega 911 še ni bilo

8. 9. 2025 | Gregor Žvab

Novinec zmore preko 700 konjskih moči, ki mu jih pomaga zagotavljati tudi elektrika.

Novi Porsche 911 Turbo S nadaljuje tradicijo enega najbolj prepoznavnih športnih avtomobilov na svetu. Že njegov predhodnik je veljal za merilo med športnimi avtomobili, saj je znal združiti vrhunske zmogljivosti, udobje na dolgih poteh, ekskluzivnost in vsakodnevno uporabnost. Tokrat so ga v Zuffenhausnu še dodatno izpilili: dobil je več moči, naprednejšo aerodinamiko, optimizirano podvozje ter bogatejšo opremo. Na voljo bo kot kupe in kabriolet.

Porsche 911 Turbo S
Porsche

Najmočnejši serijski 911 vseh časov

Osrčje novega modela je povsem na novo razvit pogonski sklop Twin-Turbo T-Hybrid. Sistem razvije 523 kilovatov (711 KM) in do 800 Nm navora, ki je na voljo med 2.300 in 6.000 vrtljaji. V praksi to pomeni, da do 100 km/h pospeši v 2,5 sekunde, do 200 km/h pa v 8,4 sekunde. Najvišja hitrost znaša 322 km/h.

Hibridni sistem uporablja dva električno gnana turbopolnilnika (eTurbo), ki ne skrbita le za več moči, temveč tudi za boljšo odzivnost motorja. Pogon je speljan prek osemstopenjskega menjalnika PDK na štirikolesni pogon PTM.

Princ Harry še ni obupal. Je vrnitev v domovino z družino realna?
Porsche 911 Turbo S
Porsche

Rekord na Nürburgringu

Kljub dodatnim komponentam je novi Turbo S le 85 kilogramov težji od predhodnika, kar pa so inženirji več kot nadomestili z izboljšano dinamiko. Na Nürburgringu je ob testiranjih dosegel čas 7:03,92 minute, kar je približno 14 sekund hitreje kot prej. Porschejev ambasador Jörg Bergmeister, ki je postavil čas, pravi, da je avtomobil občutno bolj agilen in natančen.

Zavorni sistem in pnevmatike za ekstreme

Avto je opremljen z novimi pnevmatikami, ki ponujajo boljši oprijem na suhem, a ohranjajo zmogljivosti tudi na mokrem. Zadaj so nameščene pnevmatike širine 325 milimetrov, spredaj pa 255. Standardno je vgrajen keramični zavorni sistem PCCB, z največjimi koluti, kar jih je Porsche kadarkoli vgradil v dvosedežnik – spredaj merijo 420 mm, zadaj 410 mm.

Porsche 911 Turbo S
Porsche

Aktivna aerodinamika in napredno podvozje

Za optimalno hlajenje in zmanjšan zračni upor skrbi aktivna aerodinamika, ki vključuje gibljive sprednje lopute, difuzor in zadnje krilce. Ko so vsi elementi v najbolj učinkovitem položaju, je koeficient zračnega upora kar za 10 odstotkov manjši kot pri predhodniku.

Standardno je na voljo tudi elektrohidravlični sistem PDCC, ki zmanjšuje nagibanje karoserije in povečuje stabilnost ter udobje. Za lažje vsakodnevne vožnje je mogoče izbrati še hitrejši dvižni sistem sprednje osi.

Porsche 911 Turbo S
Porsche

Ekskluziven videz in notranjost

Zunanjost je prvič zasnovana v skladu z novo oblikovno filozofijo Porscheja za modele Turbo. Posebni poudarki v barvi Turbonite krasijo logotipe, letvice in platišča s centralnim vijakom. Tudi notranjost prinaša enako barvno nit – od varnostnih pasov do stikal in šivov. Serijsko so vgrajeni 18-smerno nastavljivi športni sedeži, matrični LED žarometi in titanov športni izpušni sistem, ki je lažji in zvočno izrazitejši.

Porsche 911 Turbo S
Porsche

Še več možnosti personalizacije

Kupci bodo lahko posegli po programu Porsche Exclusive Manufaktur, ki ponuja več kot sto barv karoserije, karbonske elemente, lahke strehe in celo brisalce iz ogljikovih vlaken.

Za prave zbiratelje pa je Porsche pripravil še ročno izdelano uro Chronograph 911 Turbo S, ki jo je mogoče personalizirati v enakih barvah in detajlih kot avtomobil.

Ukradli so mu dragocenega Ferrarija, a ga je rešila pozabljivost. To je razlog, da so avto izsledili