Porsche 911 Turbo S z dodatnimi 30 'žrebci'

5. 3. 2010

Debatni krožek o tem, kateri Porsche 911 je najboljši, ima v novem Turbu S dodatno kost za glodanje.

Osnova te nove Devetstoenajstice je Turbo, iz katerega so vzeli tudi bokserski šestvaljnik, a ga s pomočjo dveh turbopuhal, njunega sprejemljivega delovanja ter drugih sprememb navili na 530 'konjev', kar pomeni prirastek 30 'žrebcev', če ga primerjamo s platformodajalcem.

Zverina iz Stuttgarta ima še 700 Nm navora, pospešek od 0 do 100 kilometrov v komaj 3, 3 sekunde (GT2 in GT3, skrijta se) in težko predstavljivo največjo hitrost 315 kilometrov na uro. Čeprav je zmogljivejši, je s povprečno porabo 11, 4 l/100 km Turbo S enak Turbu.

Tisto, kar je pri Turbu na seznamu dodatne opreme, je v 173.241 evrov dragem Turbu S (nemška cena velja za kupe) serijsko: sedemstopenjski dvosklopčni menjalnik PDK, startni program, PTM (Porsche Traction Management), keramične zavore in mehanska zapora diferenciala na zadnji osi so sladkorčki novega hitrega supernemca.

Pogrešanega stevarda med letom golega našli na stranišču