Porsche 911 Turbo S z dodatnimi 30 'žrebci'

5. 3. 2010
Deli

Debatni krožek o tem, kateri Porsche 911 je najboljši, ima v novem Turbu S dodatno kost za glodanje.

Osnova te nove Devetstoenajstice je Turbo, iz katerega so vzeli tudi bokserski šestvaljnik, a ga s pomočjo dveh turbopuhal, njunega sprejemljivega delovanja ter drugih sprememb navili na 530 'konjev', kar pomeni prirastek 30 'žrebcev', če ga primerjamo s platformodajalcem.

Zverina iz Stuttgarta ima še 700 Nm navora, pospešek od 0 do 100 kilometrov v komaj 3, 3 sekunde (GT2 in GT3, skrijta se) in težko predstavljivo največjo hitrost 315 kilometrov na uro. Čeprav je zmogljivejši, je s povprečno porabo 11, 4 l/100 km Turbo S enak Turbu.

Tisto, kar je pri Turbu na seznamu dodatne opreme, je v 173.241 evrov dragem Turbu S (nemška cena velja za kupe) serijsko: sedemstopenjski dvosklopčni menjalnik PDK, startni program, PTM (Porsche Traction Management), keramične zavore in mehanska zapora diferenciala na zadnji osi so sladkorčki novega hitrega supernemca.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"