Ugotovili so, da se jim lastna proizvodnja enostavno ne izplača.
Porsche je opustil načrte o lastni proizvodnji visokozmogljivih baterij v podjetju Cellforce. Razlogi so predvsem v počasnejši rasti povpraševanja po električnih vozilih in spremenjenih tržnih razmerah na ključnih trgih, kot sta Kitajska in ZDA.
Odločitev pomeni, da bo družba ukinila približno 200 od skoraj 300 delovnih mest. Namesto proizvodnega obrata bo Cellforce v prihodnje deloval kot samostojna raziskovalno-razvojna enota, so sporočili iz Stuttgarta.
Glavni izvršni direktor Porscheja in Volkswagnove skupine Oliver Blume je poudaril, da »Porsche lastne proizvodnje baterijskih celic ne bo nadaljeval zaradi premajhnega obsega in neekonomičnosti«.
Možen prehod kadra v Volkswagnov PowerCo
Čeprav Porsche ni želel razkriti vseh podrobnosti o odpuščanjih, obstaja možnost, da se del zaposlenih iz Cellforcea preseli v Volkswagnovo baterijsko hčerinsko družbo PowerCo. Tehnološko znanje, ki ga je ekipa pridobila pri razvoju, pa naj bi koristilo tudi podjetju V4Smart, ki ga je VW prevzel od Varte v začetku letošnjega leta.
Evropa izgublja korak z Azijo
Ta odločitev je še en udarec evropskim prizadevanjem, da bi zmanjšali odvisnost od azijskih proizvajalcev baterij. Upi na oblikovanje močne evropske dobavne verige so že prejeli resen udarec z nedavnim zlomom švedskega proizvajalca Northvolt.
Porsche je sicer že aprila nakazal spremembo smeri, ko je odpovedal načrte o širitvi Cellforcea. V začetni fazi so nameravali postaviti manjši »start-up obrat« v Baden-Württembergu, nato pa večji proizvodni kompleks. Toda, kot je pojasnil vodja raziskav in razvoja Michael Steiner, »zaradi premajhnega povpraševanja na globalnem trgu ni mogoče doseči stroškovne učinkovitosti za lastno proizvodnjo baterij«.
Novo na Metroplay: Podkast o vinu: Iz trte izlito I Katja Šuklje Antalick: "Vinogradništvo in vinarstvo je strast, ki jo je treba deliti"