Pri Porscheju so ponudbi modela Cayenne dodali dve različici: vstopno s 3,6-litrskim šestvaljnikom in športno GTS.
Vstopni model poganja znani 3,6-litrski atmosferski V šestvaljnik, ki zmore okroglih 300 'konjev' in Cayenne do 100 kilometrov na uro požene v 7,7 sekundah - 0,2 sekunde hitreje kot pri prejšnjem vstopnem modelu. Še več izboljšav je pri porabi, ta je nižja za kar 0,7 litra (zdaj 9,2), tudi na račun serijskega sistema Stop/Start, funkcije jadranja v samodejnem menjalniku in boljše notranje učinkovitosti.
Cayenne GTS je seveda iz povsem drugačnega testa. 3,6-litrski V6 je tu podprt z dvema turbinskima polnilnikoma in v primerjavi z atmosferskim osemvaljnikom, ki je poganjal prejšnji Cayenne GTS, ima 20 'konjev' več, torej 400. Zato je tudi pospešek za pol sekunde hitrejši (5,2), ljub temu pa je poraba skoraj za liter nižja.
Cayenne GTS ima za 24 milimetrov nižje (pri zračnem vzmetenju za 20 mm) podvozje, nastavitve so čvrstejše, zavore pa iz različice Turbo (torej kar 390-milimetrski koluti spredaj). Seveda je GTS tudi na pogled bolj športen, saj je dobil precej aerodinamičnih dodatkov ter 20-palčna platišča. Podobna zgodba se nadaljuje tudi v notranjosti, seveda pa je tudi oprema primerno bogata. Slovenskih cen še niso izdali, a je zelo verjetno, da bo osnovni Cayenne stal tik po 80 tisočaki, GTS pa dobrih 110 tisočakov.