To je najmočnejši Porsche z bencinskim motorjem

29. 8. 2023 | Janoš Pečnik
Deli

Porsche je Cayenne Turbo nadomestil s priključnim hibridnim modelom Turbo E-Hybrid.

Porsche je aprila predstavil občutno osveženi Cayenne, ki je ob kozmetični prenovi dobil tudi novo pogonsko ponudbo - Cayenne S denimo sedaj poganja osemvaljnik. Zdaj so v Stuttgartu k ponudbi dodali Turbo E-Hybrid, priključni hibrid, ki je nadomestil model Turbo in je trenutno najmočnejši Porsche z bencinskim motorjem in obenem najmočnejši Cayenne doslej.

Porsche

Sistem zmore namreč kar 544 kW oziroma 739 KM ter 950 njutonmetrov navora. V pogonskem sklopu je sicer posodobljeni 4-litrski dvojno prisilno polnjeni V8 s 441 kW (599 KM) moči ter e-motor s 130 kW (176 KM) moči. Do stotice ta Cayenne pospeši v 3,7 sekunde in doseže najvišjo hitrost pri 295 km/h. Ni od muh, kajne? Baterija zmogljivosti 25,9 kWh omogoča do 82 kilometrov dosega (merjeno v mestu), polni pa se z močjo 11 kW.

Preberite tudi: Osemvaljnik za zadnji "hura"

Zračno vzmetenje je serijsko in omogoča nastavljanje stiska in odboja. Serijski je tudi sistem Porsche Vectoring Plus, ki navor na zadnji osi vektorira s pomočjo elektronsko upravljanega diferenciala. Porsche Dynamic Chassis Control z aktivno stabilizacijo in štirikolesno krmiljenje sta na voljo za doplačilo.

Zakaj bi morali večkrat stati na eni nogi in kaj pomeni, če stojite 60 sekund?
Porsche

Se spomnite izrazito nabritega Cayenna Turbo GT? Tega v Evropi zaradi emisijskih zahtev žal ni več v ponudbi, zato pa je Turbo E-Hybrid v kupejevski različici mogoče dobiti s paketom GT, ki ima nekatere njegove značilnosti. Na primer 10 milimetrov nižje podvozje in posebne nastavitve podvozja, negativnejši previs sprednjih koles, ki so širša (platišča so 22-palčna), neposrednejše krmiljenje, serijski je tudi keramični zavorni paket. GT Package je opazen tudi navzven s črnimi podaljški blatnikov, prepoznavnima zaključkoma izpuha iz titana na sredini in difuzorjem iz ogljikovih vlaken na primer. Z omenjenim paketom Cayenne Turbo E-Hybrid Coupe do stotice pospeši v 3,6 sekunde, doseže pa največ 305 km/h.

Porsche

Znane so tudi že cene za Nemčijo. Novi Cayenne Turbo E-Hybrid bo tam stal najmanj 176.324 evrov oz. 179.775 evrov v Coupe različici. S paketom GT pa se začne pri 208.454 evrih. Cayenne čaka sicer še tretja priključna hibridna različica.

Preberite še: To omejeno serijo Porschejevih modelov si lahko najbrž privoščite tudi vi!

BONUS VIDEO: Kontroverzen tako na pogled kot tudi za volanom, novi BMW M2 bo mnoge razočaral, še več jih bo navdušil!